English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

برقراری آرامش کامل در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام اینکه درچند روز اخیر با عوامل اصلی نا امنی و آشوبگران برخورد قانونی صورت گرفته است ، گفت:آرامش کامل در استان اصفهان برقرار شده است.

برقراری آرامش کامل در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: به دنبال اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت (بنزین) عده‌ای فرصت‌طلب با سوءاستفاده از اعتراضات مردمی به ایجاد اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال دولتی و خصوصی پرداختند که در همان ساعات اولیه نیروهای جان‌برکف پلیس استان در صحنه حاضر شده و مقتدرانه با اخلال گران برخورد کردند.

وی افزود: طی روزهای اخیر با تلاش و مجاهدت همکارانم و همکاری دیگر دستگاه‌های امنیت ساز عوامل اصلی ناامنی در استان شناسایی و برخورد لازم با آن‌ها صورت گرفته و بحمدالله آرامش کامل در استان اصفهان برقرار شده است.

این مقام انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از هوشمندی و بصیرت مردم اصفهان که در همان ساعات اولیه صف خود را از افراد اخلال‌گر جدا کردند، اظهار داشت: از مردم عزیز استان می‌خواهم همچنان این روند را ادامه داده و هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات مبنی بر اخلال و بی‌نظمی و تخریب اموال عمومی را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

 معصوم بیگید تصریح کرد: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد افراد دستگیرشده از سوی سازمان‌های ضدانقلاب و منافقان پشتیبانی و حمایت شده و با طرح‌ریزی و آمادگی قبلی به دنبال سوءاستفاده از اعتراضات به حق مردم و برهم زدن نظم و امنیت بودند که این بار نیز با جدا شدن مردم از صف آنان و اقتدار پلیس و دیگر دستگاه‌های امنیت ساز، در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به مردم اطمینان می‌دهیم که مأموران پلیس جان‌برکف آماده حفاظت از امنیت آنان هستند و اجازه نخواهند داد عده‌ای فرصت‌طلب در زندگی مردم اخلال ایجاد کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی