English

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

کسب عنوان شایسته تقدیر ویژه در زمینه نماز توسط کمیته امداد اصفهان

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز از طرف ستاد اقامه نماز استان شایسته تقدیر ویژه معرفی شد.

کسب عنوان شایسته تقدیر ویژه در زمینه نماز توسط کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش محمدحسینیان بیان داشت: کمیته امداد استان اصفهان با کسب امتیاز کامل در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال ۹۷ از طرف ستاد اقامه نماز استان شایسته تقدیر ویژه معرفی شد.

وی با توضیح اینکه کمیته امداد اصفهان به دنبال افزایش کیفیت فعالیت‌های فرهنگی به‌جای کمیت است، گفت: نماز مهم‌ترین زمینه‌ای است که باید برای استفاده از آثار کیفی آن تلاش کنیم.

محمدحسینیان پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان را یک ضرورت قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: بهترین کار فرهنگی اقامه نماز و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز سومین دوره مسابقات کشوری قرآن مددجویان کمیته امداد در تابستان امسال به میزبانی اصفهان، گفت: ظرفیت‌های فرهنگی گوناگون و با ارزشی در استان وجود دارد و بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها به‌منظور بهبود وضعیت جامعه تحت حمایت یکی از اولویت‌های کمیته امداد اصفهان است.

شایان‌ذکر است، کمیته امداد اصفهان در سال‌های ۹۴ ، ۹۵ و ۹۶ نیز به‌عنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر از طرف ستاد اقامه نماز استان معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه