English

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

اعزام بیش از ۱۲۰۰ مددجوی اصفهانی به زیارت مشهد مقدس

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان از اعزام بیش از 1200 مددجوی اصفهانی در شش‌ماهه نخست امسال به زیارت مشهد مقدس خبر داد.

اعزام بیش از 1200 مددجوی اصفهانی به زیارت مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش محمدحسینیان اظهار کرد: در شش‌ماهه نخست امسال با همکاری و همراهی خیران گرانقدر ۱۲۵۲ مددجوی اصفهانی به زیارت حرم مطهر رضوی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه فراهم کردن شرایط بهره‌مندی مددجویان از سفرهای زیارتی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی این نهاد است، گفت: طرح شوق زیارت برای فراهم شدن بستر کمک خیران و نیکوکاران در این زمینه راه‌اندازی شده است و با مبالغ جمع‌آوری‌شده در این طرح مددجویانی که تاکنون به زیارت مشهد مقدس نائل نشده‌اند به این سفر اعزام می‌شوند.

محمدحسینیان افزود: در شش‌ماهه نخست امسال با همکاری و همراهی خیران گرانقدر ۱۲۵۲ مددجوی اصفهانی به زیارت حرم مطهر رضوی اعزام شدند.

وی با اشاره به روش‌های موجود برای مشارکت در این طرح گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در شهر خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی shogheziarat.ir در این امر خیر سهیم شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری اردوهای فرهنگی تأثیرات مثبتی بر زندگی مددجویان و افزایش امید و عزت‌نفس آن‌ها دارد، خاطرنشان ساخت: در شش‌ماهه نخست امسال علاوه بر سفرهای زیارتی ۶۴۶۲ نفر از مددجویان نیز از اردوهای فرهنگی و تربیتی این نهاد بهره‌مند شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه