English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان اعلام کرد

راه‌اندازی مراکز نیکوکاری کمیته امداد در دانشگاه‌های استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد اصفهان از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری کمیته امداد در دانشگاه‌های استان اصفهان خبر داد.

راه‌اندازی مراکز نیکوکاری کمیته امداد در دانشگاه‌های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور در دیدار با رئیس دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان گفت: وجود فضای علمی، نخبگانی و فرهنگی در کنار حس قوی تعلق اجتماعی در جامعه دانشگاهی، چشم‌انداز روشنی برای گسترش مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌ها به دست می‌دهد.

وی با اشاره به مزیت‌های مراکز نیکوکاری کمیته امداد در مقایسه با مؤسسات خیریه، خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر عملکرد، جلوگیری از اتلاف منابع، رویکرد محلی و محوریت مساجد در این مراکز از مهم‌ترین نقاط قوت آن‌هاست.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه بهترین راه برای فعالیت خیریه در دانشگاه‌ها از مسیر نهاد مقام معظم رهبری می‌گذرد، گفت: مرکز نیکوکاری یک شجره طیبه است و خوشبختانه با تمایل بالای مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان به‌زودی شاهد راه‌اندازی این مراکز در دانشگاه‌های استان خواهیم بود.

در ادامه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان با اشاره به جایگاه و وظایف این نهاد در دانشگاه‌ها، خاطرنشان ساخت: بی‌شک یکی از زمینه‌های خیلی خوب برای فعالیت دفاتر نهاد در حال حاضر مباحث اجتماعی و خیریه است.

حجت‌الاسلام جعفر عمادی تأکید کرد: قشر خاکستری معمولاً به مباحث اجتماعی و خیریه علاقه زیادی نشان می‌دهند و فعالیت در این زمینه‌ها منجر به افزایش مخاطبان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها می‌شود.

وی با استقبال از راه‌اندازی مراکز نیکوکاری کمیته امداد در دانشگاه‌های استان، گفت: طرح‌ها و ایده‌های کمیته امداد و به‌ویژه سازوکار این مراکز می‌تواند در عرصه ورود نهاد رهبری به فعالیت‌های اجتماعی و خیریه راهگشا و مؤثر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه