English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد:

اختصاص بیش از یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان برای بهبود تغذیه کودکان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از اختصاص بیش از یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان برای بهبود تغذیه کودکان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان خبرداد.

اختصاص بیش از یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان برای بهبود تغذیه کودکان نیازمند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور بیان داشت:کمیته امداد استان اصفهان بیش از یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال برای بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال و مادران باردار و شیرده نیازمند هزینه کرد.

وی بابیان اینکه کمک به تغذیه مناسب کودکان نیازمند از برنامه‌های این نهاد است گفت: بسیاری از معضلات زندگی افراد که باعث نیازمند شدن آن‌ها در آینده نه‌چندان دور می‌شوند در دوران کودکی قابل‌پیشگیری و کنترل است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تغذیه مناسب در کودکی را یکی از عوامل تعیین‌کننده سلامت جسمی در آینده برشمرد و تأکید کرد: رشد نامناسب کودکان می‌تواند باعث ایجاد مشکل در جریان آموزش و حتی ایجاد ناتوانی‌های دائمی در آن‌ها شود که در گذر زمان و به علت مشکل این افراد در تأمین زندگی خود، بار حمایت از آن‌ها بر دوش جامعه و نهادهای حمایتی خواهد افتاد.

متین پور افزود: در راستای پیشگیری از عوامل این‌چنینی کمیته امداد طرح‌های گوناگونی را تاکنون اجرا کرده است و در حال حاضر با کمک به تأمین سبد غذایی کودکان و مادران باردار و شیرده در این زمینه با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی همکاری می‌کند.

وی بابیان اینکه کمیته امداد استان اصفهان بیش از یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال به این مسئله اختصاص داده است، گفت: هزینه خرید ۱۲ هزار و ۱۲۰ سبد غذایی نمونه شامل برنج، روغن، تخم مرغ، حبوبات، خرما و ... با این مبلغ در اختیار ۴۱۹۲ کودک نیازمند زیر پنج سال و ۱۰۰ نفر از مادران باردار و شیرده قرار گرفت.

 مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت کمک‌های مردم برای تأمین سبد غذایی این کودکان نیازمند، خاطرنشان ساخت: نیکوکاران گران‌قدر می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، پایگاه اینترنتی hamsofreh.ir، کد #۰۳۱*۸۸۷۷* در این امر خیر سهیم شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه