English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد:

اهدای ۹۱۲ بسته نوشت افزارتوسط شرکت فولاد مبارکه به کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از اهدای 912 بسته نوشت افزارتوسط شرکت فولاد مبارکه به کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

اهدای 912 بسته نوشت افزارتوسط شرکت فولاد مبارکه به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور گفت:شرکت فولاد مبارکه در آستانه سال تحصیلی با پیوستن به رویداد بزرگ جشن عاطفه‌ها، ۹۱۲ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۱۴۶ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند در اختیار کمیته امداد اصفهان قرار داد.

وی بابیان اینکه شرکت فولاد مبارکه همکاری خوبی در زمینه کمک به نیازمندان دارد، گفت: این شرکت بزرگ صنعتی در آستانه سال تحصیلی با پیوستن به رویداد بزرگ جشن عاطفه‌ها، ۹۱۲ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۱۴۶ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند در اختیار این نهاد قرار داد.

متین پور افزود: این بسته‌های نوشت‌افزار که به تفکیک مقاطع تحصیلی گوناگون دسته‌بندی‌شده بود در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در شهرهای لنجان، فولادشهر و فلاورجان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اهتمام شرکت فولاد مبارکه به مسئولیت‌های اجتماعی خود را مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: در کنار کمک‌های این شرکت به نیازمندان در مناسبت‌های مختلف، ۳۴۰۰ نفر از کارکنان این مجموعه عظیم تولیدی نیز ماهیانه مبلغی بیش از ۱۱۵ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین در اختیار این فرزندان نیازمند قرار می‌دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه