English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد؛

توزیع بیش از ۵۰۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اصفهان

۵۶۵ مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: بیش از 500 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در میان دانش آموزان مدارس سراسر استان اصفهان توزیع شد.

توزیع بیش از 500 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور بیان داشت: ۵۶۵ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها به‌منظور آشنایی با فرهنگ انفاق و مشارکت در میان دانش آموزان اصفهانی ۳۱۷۸ مدرسه توزیع و دهم مهرماه جمع‌آوری می‌شود.

وی بابیان اینکه این مرحله از جشن عاطفه‌ها با همکاری مدیران و مسئولان مدارس برگزار می‌شود، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه در میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود و در مدارس برخوردار نیز این کمک‌ها در اختیار دانش آموزان نیازمند همان منطقه قرار خواهد گرفت.

متین پور با اشاره به کمک‌های ارائه‌شده به ۲۱ هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد در آستانه مهرماه امسال گفت: ۷۵ هزار دفتر باکیفیت مناسب از محل اعتبارات دولتی و بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر نیز از محل کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها تاکنون در اختیار این دانش آموزان و دانشجویان قرارگرفته است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به فراهم بودن امکان مشارکت در این طرح با استفاده از روش‌های الکترونیکی، گفت: همشهریان گران‌قدر می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۱*۸۸۷۷*، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و یا مراجعه به تارنمای اینترنتی emdad.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه