English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهریور و مهر ماه در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهریور و مهرماه در اصفهان خبر داد.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهریور و مهر ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور بیان داشت:جشن عاطفه‌ها امسال از هفتم شهریور ماه در دو مرحله برای حمایت از ۲۰ هزار و ۴۹۲ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها یکی از برنامه‌های این نهاد برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند است، گفت: امسال این جشن با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» به‌صورت دومرحله‌ای در شهریور و مهرماه برگزار می‌شود.

متین پور تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را ۲۰ هزار و ۴۹۲ نفر اعلام کرد و افزود: هرساله در آستانه مهرماه کمک‌هزینه خرید لوازم‌التحریر و کتب درسی از محل منابع دولتی در اختیار دانش آموزان و دانشجویان نیازمند قرار می‌گیرد که کفاف همه مخارج آغاز سال تحصیلی آن‌ها را نداده و برای حفظ شان، عزت‌نفس و آبروی این فرزندان به مشارکت گسترده مردم نیکوکار استان نیازمندیم.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان ادامه داد: این نهاد برای آغاز سال تحصیلی به دنبال فراهم کردن یک بسته حمایتی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و شامل اقلام اصلی و صرفاً آموزشی از قبیل کیف، کفش، پوشاک، نوشت‌افزار و هزینه کتاب‌های درسی است که این مهم نیازمند مشارکت گسترده مردم نیکوکار اصفهان در جشن عاطفه‌هاست.

متین پور خاطرنشان کرد: مرحله اول این جشن امسال از هفتم شهریورماه آغاز می‌شود و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق ۲۰۰ پایگاه این نهاد که در میدان‌ها و چهارراه‌های اصلی شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه بر پا می‌شوند به دست دانش آموزان و دانشجویان نیازمند برسانند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به روش‌های الکترونیکی در دسترس عموم برای مشارکت در امور خیر و احسان، گفت: همشهریان اصفهانی می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از کد دستوری #۰۳۱*۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ به نام کمیته امداد اصفهان نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و پایگاه اینترنتیemdad.ir استفاده کنند.

متین پور مشارکت فعال دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها را تمرینی برای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق در میان آن‌ها عنوان کرد و گفت: مرحله دوم این رویداد بزرگ مهر و عاطفه، دهم مهرماه در مدارس سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه