English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

کمک ۲,۷ میلیارد تومانی مردم نیکوکار اصفهان به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم اصفهان در عید قربان بیش از ۲ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان به صورت نقد و گوشت گرم به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان کمک کردند.

کمک ۲,۷ میلیارد تومانی مردم نیکوکار اصفهان به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور بابیان اینکه مردم نیکوکار استان بیش از ۲ میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان نذر و قربانی برای توزیع به مددجویان و نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دادند، گفت: این میزان نسبت به عید قربان سال گذشته ۲۴۰ درصد رشد نشان می دهد.

وی ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در عید امسال شامل یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان وجه نقد، ۱۳,۵ تن گوشت گرم و ۱۰۱ رأس دام زنده است.

متین پور برپایی قربانگاه را از جمله خدماتی عنوان کرد که در سال های اخیر توسط این نهاد به همشهریان اصفهانی ارائه می شود و خاطرنشان ساخت: در عید قربان امسال نیز بیش از ۱۲۰ پایگاه و قربانگاه در سراسر استان با همکاری سازمان دامپزشکی و با نظارت ناظران ذبح شرعی برای رفاه حال نیکوکاران گرانقدر اصفهانی ایجاد شد.

وی درباره توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در عید قربان گفت: دام‌های اهداشده با نظارت نماینده سازمان دامپزشکی ذبح و پس از بسته‌بندی در میان ایتام و خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: اهدای قربانی و نذورات برای کمک به نیازمندان تنها منحصر به عید قربان نیست و کمیته امداد استان اصفهان در طول سال آماده دریافت نذورات، تامین دام، ذبح و توزیع  عقیقه بر اساس موازین شرع مقدس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه