English

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

اهدای ۴ تن گوشت قرمز گرم به مددجویان کمیته امداد در نائین

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: خیر نیکوکار نائینی 4 تن گوشت قرمز گرم به مددجویان کمیته امداد در نائین اهدا کرد.

اهدای 4 تن گوشت قرمز گرم به مددجویان کمیته امداد در نائین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان کرد: یک خیر نیکوکار چهار تن گوشت قرمز گرم به ارزش ۳۲۴ میلیون تومان، برای توزیع به ۱۸۰۰ خانوار ایتام و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد نائین اهدا کرد.

وی یادآور شد: در سال گذشته خیران و مردم نیکوکار اصفهانی بالغ ‌بر ۸۱۵ میلیون تومان به‌ صورت نقد، دام و گوشت قربانی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان کمک کردند که امیدواریم در سال جاری با توجه ویژه نیکوکاران شاهد افزایش قابل‌توجه این کمک‌ها باشیم.

زارع با اشاره به تأثیر قربانی در آمادگی روحی برای دوری از هرگونه منفعت‌طلبی و زیاده‌خواهی، تصریح کرد: در منابع دینی و دستورات بزرگان شریعت تأکید شده که گوشت قربانی برای فقرا، مستمندان، نیازمندان و همسایگان مصرف شود و بر همین اساس کمیته امداد در سراسر استان اصفهان آماده دریافت نذورات مردمی است.

وی یادآور شد: ۱۲۰ پایگاه در سراسر استان در روز عید سعید قربان و شش جایگاه ویژه عرضه و ذبح بهداشتی و شرعی دام با نظارت اداره دامپزشکی در شهر اصفهان بر پا خواهد بود.

قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان مشارکت در ثواب قربانی در این عید عزیز را با اهدای هر مبلغی ممکن دانست و گفت: با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۱*۸۸۷۷* از تلفن همراه، تماس با ۰۹۶۸۸۷ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir می‌توان به‌صورت غیرحضوری نیز در این خیر کثیر مشارکت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی