English

استاندار یزد؛

شفاف شود چه اقدامی روی نامه های رسیده از مردم انجام می شود

استاندار یزد گفت:در سامانه باید مشخص شود که چه اقداماتی بر روی درخواست ها و نامه های رسیده از مردم انجام شده است.

شفاف شود چه اقدامی روی نامه های رسیده از مردم انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در حاشیه بازدید از ستاد پردازش نامه‌های مردمی جمع‌آوری شده در جریان سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان یزد گفت: برای رسیدگی هر چه بهتر به نامه‌های مردمی این ستاد تشکیل شد و این تعداد از کارمندان ادارات و دستگاه‌های مختلف به بررسی این نامه‌ها می‌پردازند.

استاندار در باره نحوه رسیدگی به مکاتبات گفت: نامه‌ها پس از تفکیک، موضوع بندی و ثبت در سامانه به دستگاه‌های مربوط ارجاع داده می شوند و اطلاعات لازم در اختیار مراجعین و مردم قرار می‌گیرد تا بتوانند پیگیری مناسبی داشته باشند.

طالبی با بیان اینکه نتایج پیگیری باید حتما در سامانه ثبت شود افزود: در سامانه باید مشخص شود که چه اقدامات و فعالیت‌هایی بر روی درخواست ها انجام شده است.

وی افزود: همچنین به مسائل و مشکلات افرادی که به صورت مستقیم در سامانه سامد مشکلات خود را طرح کرده‌اند نیز رسیدگی خواهد شد.

طالبی با اشاره به سفر رئیس جمهوری گفت: این سفر فضای خوبی برای ارائه مستقیم مشکلات مردم به دولت فراهم کرد و علاوه بر نهاد ریاست جمهوری، استان یزد نیز حداکثر تلاش خود را برای پاسخگویی مناسب به درخواست‌های مردمی خواهدد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه