English

استاندار یزد؛

گسترش پوشش رادیو یزد در استان با افتتاح موج جدید رادیو یزد

استاندار یزد گفت: با گسترش سطح پوشش رادیو یزد در استان، زمینه ارتباط بیشتر و شنیدن صدا و مطالبات مردم در همه‌ی نقاط استان فراهم می‌شود.

گسترش پوشش رادیو یزد در استان با افتتاح موج جدید رادیو یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد، در مراسم افتتاح موج جدید رادیو یزد با اشاره به اینکه رادیو، بهترین راه ارتباط با شهروندان است، گفت: با گسترش سطح پوشش رادیو یزد در استان، زمینه ارتباط بیشتر و شنیدن صدا و مطالبات مردم در همه‌ی نقاط استان فراهم می‌شود.

طالبی با بیان اینکه رادیو یزد یکی از افتخارات صداوسیمای مرکز یزد است، افزود: موفقیت‌ها و رتبه‌های این مرکز طی سال‌های گذشته و در جشنواره‌های مختلف سازمان صداوسیما نشان دهنده ی فعالیت و ارتباط خوب عوامل رادیو یزد با مخاطبان است.

او اظهار داشت: اعتماد مردم به رادیو یزد باعث شده که نه تنها مردم استان بلکه از استان‌های همجوار نیز خواهان و علاقمند به شنیدن برنامه‌های رادیو یزد باشند.

استاندار یزد با بیان اینکه در گذشته نقاط دور افتاده از مرکز استان قادر به دریافت موج رادیو یزد نبودند، افزود: با سرمایه گذاری صورت گرفته از سوی صداوسیمای مرکز یزد و افتتاح موج AM ردیف ۷۴۷ رادیو یزد، این نقص برطرف شد و موج رادیو یزد تمام استان را پوشش خواهد داد.

برای هماهنگی و تبلیغ موج جدید رادیو یزد شماره تماس رادیو نیز به ۳۷۴۷ و شماره پیامک به ۳۰۰۰۰۳۷۴۷ تغییر می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه