English

سردار پاکپور در اصفهان:

نیروی زمینی سپاه مجهز به تجهیزات نظامی مدرن است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه امروزه به تجهیزات نظامی مدرن مجهز شده است.

نیروی زمینی سپاه مجهز به تجهیزات نظامی مدرن است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمد پاکپور در آیین پایانی دوره های آموزشی کاردانی،کارشناسی مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه مجهز به تجهیزات مدرن است، بیان داشت: امروزه به همت متخصصان ایرانی، سلاح ها و تجهیزات نظامی پیشرفته ای ساخته و در ساختار یگان ها سازماندهی شده است.

وی گفت: برای بکارگیری تجهیزات اگر نیروی کارآمد و توانمند حضور نداشته باشد، تجهیزات نظامی کاربری نخواهد داشت از این رو مهارت در صحنه نبرد اهمیت بسیاری دارد.

سردار پاکپور با بیان اینکه هوانیروز نیروی زمینی سپاه همه مأموریت های خود را به بهترین شکل انجام می دهد، گفت: پهپادهای شناسایی نیروی زمینی سپاه، مأموریت های خود را درست و دقیق در شمال غرب، غرب و جنوب شرق انجام داده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: این نتیجه ساماندهی پهپادها و موشک های دقیق زن نظامی در جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه برای بکارگیری تجهیزات اگر نیروی ماهر نباشد، تجهیزات نظامی کاربری نخواهد داشت اضافه کرد:پژوهش نیروی با تجربه و مهارت افزایی و تلاش برای ارتقای آن و کسب دانش نظامی و پژوهش محوری باید هدف برنامه ریزی دانشگاه های نظامی باشد.

سردار پاکپور افزود: مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین که امروز تبدیل به دانشگاه شده، پیشرفت قابل قبولی داشته و باید امروز بیش از گذشته در مأموریت های نیروی زمینی سپاه شرکت کند.

وی بیان کرد: پرورش مهارت ها و توانایی ها در صحنه نبرد نیازمند یک نیروی نظامی کارکشته است و مهارتها در صحنه نبرد به دست می آید و گسترش بنیان این مهارت ها وظیفه دانشگاه است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: یگان های با تجربه می توانند بهترین عملکرد را در صحنه نبرد رقم بزنند و پرورش مهارت ها و توانایی ها در صحنه نبرد نیازمند یک نیروی نظامی کارکشته است. مهارت ها در صحنه نبرد به دست می آید و گسترش بنیان این مهارت ها وظیفه دانشگاه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه