English

حبیب کوهی:

جمنا نماینده کل اصولگرایان نیست

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بخشی از اصولگرایان با نام "جمنا" مجمعی تشکیل داده اند ولی در واقع آنها نماینده تمام اصولگرایان نیستند.

جمنا نماینده کل اصولگرایان نیست

حبیب کوهی در گفتگو با خبرگزاری موج اردبیل، با اشاره به لزوم انسجام اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از نیروهای اصولگرا با نام " جمنا "مجمعی تشکیل داده اند ولی در واقع آنها نماینده تمام اصولگرایان نیستند.

جمنا و هیچ یک از احزاب حق ندارد در بین نیروهای انقلابی مرز تعیین کنند

وی گفت: جمنا و هیچ یک از احزاب حق ندارد در بین نیروهای انقلابی مرز تعیین کنند و ما هم حق نداریم خود را نیروی انقلابی معرفی کنیم و بقیه را از این دایره جدا کنیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل به جایگاه احزاب به خصوص حزب اصولگرایی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در احزاب سیاسی اصولگرایی یک سری افراد یا اشخاص حقوقی حضور دارند که می توان آنها را به عنوان سران اصولگرایی در کشور دانست نظیر آقایان  قالیباف ،محسن رضایی ،باهنر و لاریجانی که اخیرا کمی خود را از این جمع در حاشیه نگه داشته است.

کوهی با تاکید بر اختلاف نظر در بین احزاب مختلف، عنوان کرد: در بین احزاب بیشتر اختلاف نظر زمان انتخابات رخ می دهد به دلیل اینکه اشخاص حاضر نیستند با نام یک حزب در انتخابات حاضر شوند.

وی بیان داشت: متاسفانه در جریان اصولگرایی اشخاص برای آن تصمیم می گیرند و یکی از عوامل شکست اخیر اصوالگران بعد از دولت احمدی نژاد این موضوع است.

 رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل تاکید کرد: در استان اردبیل یک تعداد که در دولت احمدی نژاد، فرماندار یا استاندار بودند امروز به عنوان لیدر اصواگرایی فعالیت می کنند و احزاب در حاشیه مانده است اما بنده بر این باور هستم  باید جریان سیاسی با احزاب شکل بگیرند نه با اشخاص و مشکل ما در استان برای ائتلاف این مساله است.

کوهی ادامه داد: در استان تهران شورایی به نام ائتلاف هماهنگی نیروهای انقلابی تشکیل داده اند که 3 نفر از معتمدین را خودشان انتخاب کرده اند و11 نفر از احزاب اصول گرا که در مجموع 14 نفر می شوند که این افراد شورای ائتلاف استان را تشکیل می دهند و دوباره بعد از انتخاب هیئت رئیسه موقت، 4 نفر با انتخاب به عنوان نماینده چهار گروه نماینده های روحانیون، جوانان، اساتید و بانوان  به شورای ائتلاف افزوده می شوند و در کل شورای ائتلاف استان از 18 نفر یعنی 11 نفر احزاب و 7 نفر اشخاص حقوقی تشکیل می شود.

حبیب کوهی

لیدر های اصواگرا در اردبیل اعتقادی به کار تشکیلاتی ندارند

وی افزود: در حال حاضر در استان اردبیل لیدر های اصواگرا اعتقادی به کار تشکیلاتی ندارند زیرا این افراد تفکر تشکیلاتی ندارد و فقط از واژه اصولگرایی استفاده می کنند  و عامل شکست های اخیری که در دو دوره مجلس و ریاست جمهوری و در شوراهای شهری رخ داد، اختلاف نظر بین اشخاص و احزاب بود.

 مردم از عملکرد جریان های اصواگرایان و اصلاح طلب راضی نیستند

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با اشاره به عملکرد دو جریان در سطح کشور، گفت: مردم از دو جریان اصول گرا و اصلاح طلب یا به عبارتی عملکرد اصول گرایان در گذشته و اصلاح طلبان در زمان حال دل سرد شده اند و به دنبال یک جریان نو هستند.

 وی ادامه داد: در سال  96 انتخاباتی در شورای هماهنگی احزاب اصول گرایان متشکل از 11 حزب برگزار شد که با ریاست بنده به اتمام رسید اما یک انتخابات توسط جمنا برای عزل بنده برگزارشد و من اعلام می کنم که مشکل ما با جمنا در اختلاف نظر بین اشخاص است یعنی تفکر کار تشکیلاتی ندارند.

 کوهی تصریح کرد: جمنا یا جبهه " نیروهای انقلاب اسلامی" با کمک اشخاص دو یا سه حزب رهپویان و قانون و ... را تشکیل شده است و ما پیشنهاد دادیم که متحد باشیم و انسجام ایجاد شود ولی به شرطی که نقش احزاب در شورا مشخص شود که طی جلسه ای در کمیته سیاسی جمنا رد شد.

اصلی ترین دغدغه ما آوردن مردم پای صندوق های رای است

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل اضافه کرد: در نشستی که با جمنا برگزار کردیم  به صراحت این موضوع مطرح شد که اگر با تفکر تشکیلاتی احزاب جلو نرویم دوباره در انتخابات شکست خواهیم خورد مگر اینکه با تفکر تشکیلاتی و با برنامه ریزی مردم را پای صندوق های رای بیاوریم .

وی درباره اختلاف نظر ها ما بین احزاب و اشخاص گفت: از نظر ما ائتلاف با احزاب صورت می گیرد احزاب نیز تفکر تشکیلانی دارد و جریان ساز هستند با احزاب می توان جریان سازی کرد و اشخاص با احزاب مطرح می شوند و باید با جمنا به یک برنامه ریزی مشترک برسیم که برای مثال از فلان شخص در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنیم یا فلان لیست را تهیه کنیم بنابرین مشکل ما اختلاف نظر احزاب با اشخاص است.

کوهی بیان کرد: بنده پیش قدم شده ام تا این اختلاف نظر حل شود چون امسال در شرایط حساسی قرار گرفته ایم و به هر حال باید مردم را پای صندوق های رای بیاوریم.

حبیب کوهی

برای انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی کردیم

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با اشاره به برنامه های ریزی صورت گرفته برای انتخابات پیش رو گفت: برنامه برای انتخابات داریم اگر شورای اتئلاف تشکیل شد 27 نفر از افرادی که در سطح استان را انتخاب کرده ایم وبه شورا ارائه می دهیم که از این 27 نفر بسته به نظر جمع تعدادی انتخاب خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه