English

مهرداد بذرپاش ثبت نام نکرد

مهرداد بذرپاش عضو جبهه نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) که در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود ، گفت که به نفع نامزدهای جریان انقلاب اسلامی کنار می روم و ثبت نام نمی کنم.

مهرداد بذرپاش ثبت نام نکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مهرداد بذرپاش پیش از این نماینده مردم تهران در مجلس نهم، عضو هیات رییسه مجلس نهم و معاون احمدی نژاد، رییس سازمان ملی جوانان و مدیرعامل سایپا بوده است.
بذرپاش که جزو 5 نامزد نهایی جمنا بود، پس از ورود به ستاد انتخابات کشور گفته بود که بعد از صحبت با خبرنگاران ثبت نام می کند اما هنگامی که کنار میز ستاد برای ثبت نام قرار گرفت گفت که نام نویسی نمی کنم و برنامه های خود را که مفصل است، در اختیار نامزدهای جریان انقلاب اسلامی قرارمی دهم. وی پس از این سخنان از محل ستاد انتخابات کشور خارج شد.
نام نویسی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز سه شنبه هفته گذشته در ستاد انتخابات کشور آغاز شد و ساعت 18 امروز به پایان می رسد.
بر اساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی واجد شرایط 1- ایرانی الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدبر و مدیر بودن 4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور، شخصا یا از طریق معرفی نماینده تام‌الاختیار می‌توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که امسال گرفته باشند، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ کشور مراجعه کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه