English

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد

صدور بیش از هزار مجوز ایستگاه صلواتی در ایام محرم اصفهان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از صدور بیش از هزار مجوز برپایی خیمه و ایستگاه صلواتی درایام محرم اصفهان خبر داد.

صدور بیش از هزار مجوز ایستگاه صلواتی در ایام محرم اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین امیری گفت: از دو هفته قبل از شروع محرم صدور مجوزهای لازم برای برپایی خیمه و داربست ایستگاه های صلواتی آغاز و انجام شد که در مجموع بیش از یک هزار مجوز برپایی خیمه و ایستگاه صلواتی و نزدیک به دو هزار مجوز داربست اطلاع رسانی در ایام محرم در اصفهان صادر شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز هیئت های مذهبی همکاری و تعامل دو طرفه خوبی با شهرداری اصفهان داشته اند، گفت: از حدود دو هفته قبل از شروع محرم صدور مجوزهای لازم برای برپایی خیمه و داربست ایستگاه های صلواتی آغاز و انجام شد که در مجموع بیش از یک هزار مجوز برپایی خیمه و ایستگاه صلواتی و نزدیک به دو هزار مجوز داربست اطلاع رسانی، صادر شد.

نصب دو هزار پرچم مشکی و سبز در شهر اصفهان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان همچنین از نصب حدود دو هزار پرچم سیاه و سبز در معابر و خیابان های شهر اصفهان به مناسبت ایام محرم خبر داد و گفت: از سوی سازمان زیباسازی 40 المان اشک بزرگ با نوشته "یا قتیل العبرات" در میادین و چهارراه های شهر و 400 اشک کوچک هم به تیرهای چراغ برق نصب شده است.

امیری افزود: در کنار همه هیئت ها و ایستگاه های صلواتی سطل های جمع آوری پسماند به منظور حفظ نظافت و زیبایی شهر در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به جمله معروفی که «هر پسماند و ظرف یک بار مصرفی که به زمین ریخته شود برای برداشتن آن کمر یک پاکبان باید خم شود» اضافه کرد: از همه شهروندان تقاضا داریم همانند گذشته که با مدیریت شهری همکاری خوبی داشته اند این بار نیز در حفظ و نگهداری شهر همیار کارگران خدوم خدمات شهری باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه