English

بهنام بشیرپور:

طرح استعدادیابی کشتی در اردبیل اجرا می‌شود

حجم ویدیو: ۳.۱۴M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۷ دانلود ویدیو

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه رشته ورزشی کشتی در استان طرح استعدادیابی این رشته مهم اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهنام بشیرپور رئیس هیئت کشتی استان اردبیل بیان کرد: مجموعه تختی «سالن شهید آسمانی» به عنوان محل برگزاری این مسابقات تعیین شده و اکثر اقدامات مورد نیاز این بخش به مرحله اجرایی رسیده است .

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با بیان اینکه دانش آموزان اردبیلی شرکت کننده در این المپیاد از آمادگی کامل برخوردار هستند، افزود: از اردبیل یک تیم کامل دراین رقابت‌ها شرکت می‌کند که درحال حاضر زیر نظر مربیان به تمرینات خود می‌پردازند.

بشیرپور یادآور شد: این رقابت‌ها می‌تواند در کشف استعدادها به ما کمک کند تا بتوانیم با کشف استعدادهای برتر، نفرات را به عنوان قهرمانان آینده تربیت دهیم.

وی در ادامه با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر از هیات کشتی شهرستان‌های تابعه جهت رفع مشکلات و نیازها در طول سه ماهه اول سال جاری، افزود: بازدید ادواری هیات کشتی استان از شهرستان‌های بیله سوار ، گرمی ، پارس آباد ، نمین ، سرعین انجام یافته و روسای هیات‌های این شهرستان‌ها معرفی شدند.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با اشاره به اعزام مستمر تیم‌های کشتی استان به مسابقات قهرمانی کشور نیز گفت: تیم کشتی بانوان به مسابقات کشتی آلیس قهرمانی کشور اعزام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه