English

دوستان دوران سخت

29 فرودین ماه سال 98 بدترین روز برای جامعه کشتی ایران بود چون احدپازاج مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان فرزند 14 ساله خود طاها پازاج را در سانحه تصادف از دست داده بود .

دوستان دوران سخت

به گزاراش خبرگزاری موج اردبیل، 29 فرودین ماه سال 98 بدترین روز برای جامعه کشتی ایران بود چون احدپازاج مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان فرزند 14 ساله خود طاها پازاج را در سانحه تصادف از دست دادبود و این حادثه تلخ دل همگان را به درد آورد شاید هیچ کس انتظار شنیدن این خبر بد را نداشتند و یا افرادی با دیدن و یا شنیدن این خبر شوکه شده باشند ولی سرنوشت چیز دیگر برای طاها پازاج پسر خوش خنده و مهربان نوشته بود که با سن کم خود بهشتی شود.

احدپازاج قهرمان چندین دوره آسیا که سال ها دل مردم ایران را با کسب مدال های رنگارنگ از میادین بین المللی خوشحال و شاد کرده بود  و همیشه باعث سربلند استان اردبیل شده است اما امروز او در مصیبت از دست دادن فرزند دلبند خود غم سنگینی را در سینه دارد و بیشتر از گذشته نیازمند یاری دوستان و آشنایان می باشد.

جامعه بزرگ کشتی استان اردبیل بار دیگر نشان دادند که در کنار احدپازاج فرزند سبلان هستند و به هیچ وجه ممکن قهرمان و پهلوان خود را در دوران سخت تنها نخواهند گذاشت و این حرکت های شایسته سبب شده است رشته کشتی در بین خانواده های ایران جایگاه خاصی پیدا کنند و احترام خاصی مردم به ورزش اول کشورمان قائل شوند.

دوستان دوران سخت تمام تلاش خود را انجام دادند که قهرمانان شهرمان بار دیگر به زندگی بازگرداند تا این شرایط سخت و حادثه تلخ باعث افسردگی و گوشی گیر احدپازاج نشود پیشکسوتان ورزشی با بود در کنار پازاج در همه جا و تنها نگذاشتن او بزرگ ترین کار ممکن را انجام دادند که این حرکت ها شایسته تقدیر است.

در زیر گوشه ای از تصاویری کوهنوردی و حضور جامعه ورزشی استان اردبیل را در منزل شخصی احدپازاج مشاهده می کنید:

پازاج 5

پازاج 3

پازاج 2

پازاج

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه