English

اصغر مناف‌زاده:

جشنواره فرهنگی و تفریحی کودکان کار و تولید در اردبیل برگزار می‌شود

دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی کودکان کار و تولید در اردبیل برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی و تفریحی کودکان کار و تولید در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اصغر مناف‌زاده، مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی کودکان کار و تولید در اردبیل برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم زمینه برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره را فراهم آوریم.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی در برگزاری این جشنواره بیان کرد: علاوه بر دستگاه‌های اجرایی نظیر بهز یستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان استان، واحدهای تولیدی نیز در برگزاری این جشنواره همکاری و مشارکت می‌کنند.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در اردبیل مسئولیت هر یک از دستگاه‌های مشارکت‌کننده در برگزاری آن مشخص و اعلام شده تا با هدفگذاری‌های اساسی بتوانیم شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر از برگزاری جشنواره باشیم.

مناف‌زاده با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: افزایش شادی و نشاط در بین کودکان کار، شناسایی استعدادهای ورزشی و فرهنگی این کودکان و توانمندسازی آنها از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل حمایت از کودکان کار و تولید را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم تا با جلب حمایت‌های لازم زمینه برای حل مشکلات این کودکان را فراهم آورده و نیازهای آنها را برطرف کنیم تا این کودکان بتوانند بدون دغدغه معیشتی زندگی کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه