English

شهردار اصفهان:

راه اندازی تراموا در اصفهان به ۱۵۰ میلیون یورو اعتبار نیاز دارد

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان درصدد ایجاد تراموا است که برای تحقق آن ۱۵۰ میلیون یورو اعتبار نیاز است.

راه اندازی تراموا در اصفهان به 150 میلیون یورو اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نوروزی در مراسم بازدید رئیس کل بانک مرکزی ایران از خط دوم قطارشهری اصفهان احداث هر کیلومتر از مسیر قطار شهری را در حال حاضر 50 میلیون دلار دانست و افزود: براساس توافق انجام شده بین شهرداری اصفهان و دولت، دولت تعهد کرد حفاری تونل و احداث ایستگاه های خط دو بر عهده شهرداری باشد و دولت تجهیزات، برق، مکانیک و قطار را تامین کند.

وی با اشاره به خط سه قطار شهری اصفهان، افزود: براساس مطالعات انجام شده خط سه قطار شهری اصفهان ۱۵۰ کیلومتر بخش حومه ای دارد که در شهرهای دیگر انجام می شود؛ علاوه برآن شهرداری اصفهان درصدد ایجاد تراموا است که برای تحقق آن ۱۵۰ میلیون یورو اعتبار نیاز است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اوراق مشارکت فرآیند دشواری دارد که باعث زمین گیر شدن شهرداری در بانک ها می شود، اضافه کرد: از این رو انتظار می رود قوانین مربوط به استفاده از اوراق مشارکت به خوبی اجرایی شود.

هرکمکی بتوانیم برای رفع مشکلات انجام خواهیم داد

رئیس کل بانک مرکزی ایران در جریان بازدید از خط دوم قطار شهری اصفهان، ضمن تاکید بر رفع مسائل اساسی کشور، اظهار کرد: شرایط بسیار سخت اقتصادی باعث شده دولت بودجه سال 98 را که به تصویب مجلس رسیده بود به دلیل کاهش درآمد نفتی 62 هزار میلیارد تومان کاهش دهد زیرا هم اکنون شرایط عادی را تجربه نمی کنیم.

عبدالناصر همتی گفت: باید توازن بین موضوعات وجود داشته باشد تا بتوان به تمام مشکلات رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات کشور باید اولویت بندی شود، البته هرکمکی بتوانیم برای رفع مشکلات انجام خواهیم داد و سعی می کنیم تا حد امکان شرایط مناسبی را فراهم کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی ایران اظهار داشت: همچنین باید شرایط بازپرداخت فاینانس مشخص شود تا به موضوع فاینانس با دقت بیشتری رسیدگی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه