English

شهردار اصفهان خبر داد

افزایش ۳۷ درصدی بودجه سالانه شهرداری اصفهان / سرانه هر شهروند اصفهانی ۲۱ میلیون ریال

شهردار اصفهان از افزایش 37 درصدی بودجه سالانه شهرداری اصفهان خبر داد.

افزایش 37 درصدی بودجه سالانه شهرداری اصفهان / سرانه هر شهروند اصفهانی 21 میلیون ریال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، قدرت الله نوروزی در چهارمین نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شهرداری اصفهان تنها کلانشهری است که موفق به افزایش 37 درصدی بودجه سالانه شده است.

وی بیان کرد: سرانه هزینه برای هر شهروند در سال دو میلیون و صد هزار تومان است و همه شهروندان در اصفهان باید از این سهم بهرمند شوند.

نوروزی تاکید کرد: تلاش شهرداری این است که شهروندان در مناطق محروم از این بودجه بیشتر استفاده کنند.

وی افزود: در سال 98 یک سوم بودجه شهرداری اصفهان در حوزه حمل ونقل عمومی و حمل و نقل پاک  اختصاص یافته است.

شهردار اصفهان اظهار داشت: امسال بودجه شهرداری چهار هزار و صد میلیارد تومان است که از این میزان بودجه 500 میلیارد تومان در قالب اوراق مشارکت و 200 میلیارد تومان تخصیصی سال گذشته به امسال محقق شده است.

نشست شهرداراصفهان

نوروزی با اشاره به هفته فرهنگی اصفهان بیان داشت: در راستای همدردی با مردم سیل زده کشور امسال بخشی از برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان برگزار نمی‌شود.

شهردار اصفهان  درارتباط با فضای سبز اصفهان نیز گفت: وسعت فضای سبز در گذشته 12 هزار هکتار بوده است که با توجه به خشکسالی های مداوم وسعت فضای سبز شهر اصفهان به 5 هزار هکتارکاهش یافته  است.

وی ادامه داد: سه هزارو 700 هکتار فضای سبز در حال حاضر در اختیار شهرداری است وشهرداری درتلاش برای حفظ و حیات این فضای سبزبا تصفیه خانه های جدید و خرید پساب است.

نوروزی تصریح کرد: درسال گذشته برای نگهداری این مقدار فضای سبز ستاد مبارزه با خشکسالی تشکیل شد  و ۳۳ هزار تانکر آب خریداری شد.

شهردار اصفهان در زمینه تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری در اصفهان گفت: میدان امام علی، نمایشگاه جدید بین المللی استان اصفهان، سالن اجلاس، بلوار فرزانگان و تقاطع شهید اردستان از جمله طرح های در دست اجرا می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه