English

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

امنیت توسعه و شکوفایی به همراه دارد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت توسعه و شکوفایی به همراه دارد و کشوری که در آن امنیت باشد توسعه هموار تر است و امروز ایران از امنیت بالایی برخوردار است.

امنیت توسعه و شکوفایی به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران علی اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان نور اظهار داشت:  اگر بخواهیم در توسعه پایدار، امنیت داشته باشیم لازم است همه مسئولان برای برقراری امنیت تلاش کنند.

وی با اشاره به رضایت مردم از عملکر مسئولان ادامه داد : مردم باید احساس کنند مسئولان آنها خدمتگزارشان هستند و امروز شهرستان نور در مسیر توسعه پایدار حرکت می‌کند.

اسماعیلی بیان داشت: روسای ادارات و نهادها در شهرستان باید برنامه ریزی خوبی برای جذب بودجه در جهت فعالیت های عمرانی و زیرساخت ها داشته باشند و هر گاه نیاز بود بنده ورود پیدا می کنم  و زیبنده نیست فقط از عمکلرد مسئولان و دولت نقد شود و اقداماتی که در سال‌های اخیر برای گره گشایی مشکلات مردم و توسعه شهرستان صورت گرفته صحبتی نشود.

نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد تاکید کرد : سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان نور در تمامی بخش‌ها تخصیص داده شد و این مسائل باید به اطلاع مردم رسیده شود تا در جریان خدمات ارایه شده توسط دولت باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه