English

بخشدار شهرستان خمینی شهر:

تصمیم گیری به موقع مسئولان راه نجات از جنگ اقتصادی است

بخشدار شهرستان خمینی شهر گفت: تصمیم گیری به موقع مسئولان راه نجات از جنگ اقتصادی است.

تصمیم گیری به موقع مسئولان راه نجات از جنگ اقتصادی است

مجید ترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به نارضایتی دشمن به خاطر 40 ساله شدن انقلاب بیان کرد: مدیران کشور باید تصمیمات به موقع ودرستی بگیرند ولازم است برنامه ای تدوین شود و از این برهه سخت با سرافرازی گذر کنیم.

وی به مقدس بودن عدد 40 اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دشمن بعد از جنگ رزمی به جنگهای فرهنگی و اکنون به جنگ اقتصادی روی آورده است واینکه دشمنان ایران از هیچ کوششی برای نابودی انقلاب دریغ نکردند.

بخشدار شهرستان خمینی شهراز نارضایتی دشمن به خاطر 40 ساله شدن انقلاب صحبت کرد و تایید کرد: مدیران کشور باید تصمیمات به موقع ودرستی بگیرند ولازم است برنامه ای تدوین شود تا همانگونه که پیامبرسه سال  در شعب ابیطالب بودند وبا تصمیم درست از آن سختی رهایی یافتند ما هم از این برهه سخت با سرافرازی گذر کنیم.

مجید ترابی با اشاره به اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به رهبری نایب بر حق امام زمان صورت پذیرفت متاسفانه  بلافاصله با جنگ ۸ ساله روبرو شدیم ادامه داد: این جنگ برای یک انقلاب نوپا سنگین بود ودر اوایل انقلاب مدیران نوپا  تازه شروع به کار کرده بودند.

بخشدار شهرستان خمینی شهر افزود: مدیران انقلابی علاوه بر اداره کشور اداره جنگ نیز به آن اضافه شد و تمام دنیا در مقابل ایران ایستاد.

مجید ترابی باوجود سختی های جنگ که بر ملت و دولت تحمیل شد اضافه کرد: قطعا دست امام زمان بر سر این مملکت هست و ما به آرمانهای ارزشمند امام راحل و انقلاب رسیده ایم لیکن چشمی بصیر برای دیدن این ارزشها لازم است چون ما بعد از هشت سال بر پای خود ایستاده ایم وانقلاب ما تداوم دارد.

ترابی تصریح کرد: در اوایل انقلاب  با ماموریتی که در سیستان بلوچستان داشتم روستایی بود که حتی جاده ای برای رفت وآمد اهالی وجود نداشت وبا کمترین امکانات که یک بلدوزر و مقداری گچ و یک الاغ بود یک راه برای عبور ومرور تعبیه کردیم.

وی توضیح داد: حکومت طاغوت کمترین توجهی به روستاها نداشت و مردمان روستا در فقر و بدبختی گذران زندگی می کردند واز نعمت آب وبرق هم محروم بودند ویک وضعیت اجتماعی خاصی داشتند ، اما به برکت انقلاب و زحمات امام خمینی (ره)جهاد سازندگی تشکیل شد و خدمات شایانی به روستاها ارائه گردید.

مجیدترابی اظهار امیدواری کرد که مردم از شهرنشینی به روستاها گرایش پیداکنند و جمعیت روستاها کم نشود.

وی به دو وضعیت روستاهای تیرانچی وقلعه امیریه اشاره کردو گفت: در هر دو روستا کتابخانه،خانه بهداشت وجود دارد در روستای قلعه امیریه که تعداد روستاییان  ۱۵۰۰ نفراست  یک ورزشگاه وجود دارد و در روستای تیرانچی با تعداد ۳۵۰۰نفر جمعیت  با چهلمین سالگرد انقلاب ورزشگاه افتتاح می شودوکلنگ زنی یک فرهنگ سرا از طریق بنیاد مسکن اجرا خواهد شد.

ترابی با وجود نمایشگاه فجر فاطمی و دست آوردهای دستگاههای شهرستان ابراز کرد: خوشحالم در کشوری زندگی می کنم که رهبری آن حضرت آیت الله خامنه ای است و امید آن را داریم که با تلاش همه جانبه مسئوولان و مردم در همه زمینه ها به پیشرفت های بیشتر وبلندتری دست پیدا کنیم.

مجید ترابی باور قلبی خود را در قالب درد دل بیان کرد و اظهارداشت: جوانان مملکت ما که درس می خوانند و به علمی دست پیدا می کنند به رفتن خارج از کشور علاقه مندند و آرزو کرد جذب مغزها به کشور ایران را داشته باشیم وبتوانیم به کمک جوانان پرچم جمهوری اسلامی ایران را به زیر پرچم صاحب الزمان بزنیم.

بخشدار شهرستان خمینی شهر در پایان همدلی وتعامل همه مسئوولان را خواستار شد و عنوان کرد: نباید در جامعه اسلامی با یکدیگرنامهربان باشیم و لازم است  تفکرات  اصولگرا و اصلاح طلب  را کنار بگذاریم وبرای رضای خدا و مردم کار کنیم چون اگر دشمن بداند این راه نفوذی برای ضربه زدن است اقدام خواهد کرد و امیدواریم برسیم به آن نقطه همدلی که خشنودی امام زمان و روح امام راحل را به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه