English

در پیامی؛

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان شهادت سروان جابر بیرانوند را تسلیت گفت

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در پیامی، شهادت پلیس وظیفه شناس ناجا را که در جریان حمله مسلحانه به یک پمپ بنزین به شهادت رسید، تسلیت گفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان شهادت سروان جابر بیرانوند را تسلیت گفت

به گزارشخبرگزاری موج از لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در پیامی، شهادت شهید جابر بیرانوند پلیس وظیفه شناسی که در درگیری با افراد مسلح ناشناس در خرم‌آباد به شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان، عند ربهم یرزقونند.»

در آستانه 22 بهمن ماه 97 و برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب، دشمنان از همه ظرفیت های خود برای ضربه زدن به مردم و نظام استفاده کردند تا اینکه دیدند این مردم با همه مصائب و سختی ها، همچنان به آرمان های انقلابی خود با امام و رهبری وفادار هستند. سیل خروشان ملت، آنچنان سیلی محکمی بر پیکر آمریکا و عوامل مزدورش بود که آنان را بر آن داشت تا با تحرکات کور تروریستی، بر امنیت و آرامش ملت چنگ زنند غافل از اینکه خون شهدا، خروش ملت را در پی داشته و خواهد داشت.

بی شک17 بهمن ماه 97، یادبود از خود گذشتگی و ایثار سروان شهید جابر بیرانوند و سرباز شهید نجم الدین باوی است و از خاطر مردم شریف لرستان فراموش نخواهد شد. آنان که با خون پاک خود، امنیت و آرامش در لرستان را ترجمه کردند تا اثبات کنند رسم جان برکفی و غیورمردی را.

اینجانب، به نمایندگی از خانواده بزرگ حفاظت محیط زیست، شهادت این سربازان وطن را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف لرستان و خوزستان و خانواده های معزز این شهدای عالیقدر تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال، علو درجات الهی را برای آن دلیرمردان مسئلت دارم.

مهرداد فتحی بیرانوند

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه