English

در گفتگو با موج مطرح شد؛

برادر شهید: جابر بیرانوند در راه امنیت مردم لرستان به شهادت رسید

باقر بیرانوند برادر شهید جابر بیرانوند در گفتگو با موج، از شهادت این افسر وظیفه شناس پلیس در راه ایجاد آرامش و امنیت لرستان خبر داد.

برادر شهید: جابر بیرانوند در راه امنیت مردم لرستان به شهادت رسید

باقر بیرانوند برادر شهید «جابر بیرانوند» افسر وظیفه شناس نیروی انتظامی خرم‌آباد که ساعاتی پیش در بیمارستان ولیعصر(عج) تهران به شهادت رسید،در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، گفت: شهید جابر، در راه حفظ آرامش و امنیت مردم لرستان به شهادت رسید.

وی، افزود: متاسفانه حال شهید جابر در ساعت 1 بامداد رو به وخامت گذاشت اما به دلیل اقدامات بیمارستانی در بخش مراقبت های ویژه، پس از 5 شوک الکتریکی به وضعیت عادی بازگشت که در ادامه، تلاش پزشکان بی نتیجه ماند و او به فیض شهادت نائل آمد.

متاسفانه شرایط اهدای اعضای بدن شهید جابر بیرانوند فراهم نشد

بیرانوند، تصریح کرد: خانواده ما بر آن بودند تا در صورت شهادت، اعضای بدن شهید جابر به بیماران نیازمند اهدا شود اما، پزشکان بخش اهدای عضو اعلام کردند با توجه به تعدد شوک الکتریکی، قلب قابلیت پیوند نداشته و بنا به دلایل پزشکی، امکان پیوند اعضا وجود ندارد.

زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین متعاقباً اعلام می‌شود

برادر شهید در پاسخ به این پرسش که آیا زمان تشییع و تدفین مشخص شده یا خیر، گفت: ناجا تصاویر شهید جابر بیرانوند را از ما تحویل گرفته و فرماندهی انتظامی لرستان نیز در تعامل با خانواده است تا در سریع ترین زمان ممکن، این مراسم برگزار شود اما به دلیل اینکه این اتفاق در نیمه شب به وقوع پیوست، نیازمند هماهنگی با ناجا است تا مراسمی درخور و شایسته مقام شهید برگزار شود که انشالله زمان دقیق و جزئیات آن، متعاقبا به استحضار مردم شریف خواهد رسید.

3 فرزند از شهید جابر بیرانوند به یادگار مانده است

باقر بیرانوند، ادامه داد: 3 فرزند از شهید جابر به یادگار مانده که امیدواریم راه پدرشان که همانا خدمت به مردم و نظام بود را طی کنند. لذا تردید ندارم که انتقام خون شهید عزیزمان با توسعه و پیشرفت کشور و پایداری نظام گرفته خواهد شد و این مهم محقق نمی شود مگر با نگاه رو بخه جلو آینده سازان ایران و خاصه پشتکار فرزندان شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران.

جزئیات حادثه را در اینجا بخوانید

گفتنی است 17 بهمن ماه 97، افراد ناشناس با یورش مسلحانه به یک پمپ بنزین در اتوبان شهید چاغروند خرم‌آباد، یک تانکر سوخت رسان را منفجر کردند که در جریان این حادثه، سرباز وظیفه نجم الدین باوی به شهادت رسید و سروان جابر بیرانوند به شدت مجروح شد و به کما رفت تا اینکه صبح امروز به دلیل شدت جراحات وارده، در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تهران به فیض شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام و درود بر تمامی شهدا،،،اللهم صل علی محمد و آل محمد و عج الفرجهم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه