English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان:

عوامل ۳ تیم مظنون حادثه تیراندازی بامداد امروز در خرم‌آباد دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: از ساعات اولیه حادثه تیراندازی بامداد امروز تاکنون، سه تیم مظنون توسط عوامل انتظامی دستگیر شده‌اند.

عوامل 3 تیم مظنون حادثه تیراندازی بامداد امروز در خرم‌آباد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سرهنگ رضا شیراوژن معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان، گفت: از ساعات اولیه حادثه تیراندازی در پمپ بنزین منطقه دره گرم خرم‌آباد تاکنون، عوامل 3 تیم مظنون توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

سرباز نجم الدین باوی شهید شد، ستوان جابر بیرانوند در کما است

وی، ادامه داد: متاسفانه در حادثه بامداد امروز، سرباز وظیفه «نجم الدین باوی» اهل استان خوزستان به شهادت رسید و ستوان «جابر بیرانوند» نیز مجروح شد که این افسر پایور در حال حاضر در وضعیت کما به سر می‌برد.

شهادت سرباز وظیفه در خرم آباد

شیراوژن تصریح کرد: اقدامات لازم جهت شناسایی عوامل این اقدام کور ادامه دارد و امیدواریم در بازجویی های کارشناسی و فنی، عامل اصلی این حادثه را شناسایی کرده و تحویل مقامات قضایی دهیم.

تیراندازی افراد ناشناس به خودرو پلیس در خرم‌آباد مشابه حادثه ماهشهر است

این در حالی است که حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این رابطه به موج، گفت: برآورد اولیه ما این است که حادثه بامداد امروز شباهت به حادثه تیراندازی در بندر ماهشهر و بندر امام دارد، لکن اظهارنظر دقیق نیازمند بررسی کارشناسی است.

جزئیات بیشتر را در اینجا بخوانید

گفتنی است بامداد امروز، دو سرنشین یک خودرو با تیراندازی به خودرو پلیس و یک خودرو سوخت رسان در محوطه یک پمپ بنزین در خرم‌آباد، یک سرباز وظیفه را شهید و یک افسر انتظامی را مجروح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی