English

علت مرگ مادر باردار در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در صورت مشخص شدن علت مرگ و محرز شدن قصور، بدون هیچ گونه مماشات، با خاطیان پرونده برخورد خواهد شد.

 علت مرگ مادر باردار در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، کمیته مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در راستای مرگ مادر باردار در بیمارستان آریا، دومین جلسه استانی بررسی مرگ را به قید فوریت و با حضور دکتر اسماعیل نورصالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و اعضای کمیته مرگ و میر استان، پزشکان و کادر درمانی مرتبط با پرونده مرگ مادر باردار در بیمارستان آریا، در دفتر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی برگزار کرد.

در این کمیته ضمن بررسی پرونده و تحلیل ریشه ای علت مرگ، در خصوص عوامل مرتبط توضیحاتی از صاحبان فرایند خواسته شد. این پرونده توسط مراجع ذیصلاح در دست بررسی است که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد. تا کنون چندین جلسه از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت بررسی علت این رویداد برگزار شده است.

 اسماعیل نورصالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در حاشیه این جلسه ضمن ابراز تاسف از رویداد مرگ مادر باردار،  گفت: در صورت مشخص شدن علت مرگ و محرز شدن قصور، بدون هیچ گونه مماشات، با خاطیان پرونده برخورد خواهد شد.

به گزارش موج، در ساعات اولیه بامداد 28 دی ماه سال جاری، مادر باردار 35 ساله بستری در بیمارستان آریا رشت، دچار افت فشار و ایست قلبی می شود که علی رغم عملیات احیاء، فوت می کند. پرونده بیمار هم اکنون در پزشکی قانونی نیز در حال بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه