English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در رشت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: یک مرکز غیر مجاز زیبایی در رشت شناسایی و توسط بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان پلمب شد.

پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، اسماعیل نورصالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: صبح امروز یک مرکز غیر مجاز زیبایی در رشت شناسایی و توسط بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل دخالت در امور درمانی توسط فرد غیر پزشک و تهدید علیه سلامت عمومی پلمب شد.

 نورصالحی افزود: در پی بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گزارشات مردمی، مشخص شد یک فرد غیر پزشک و فاقد صلاحیت با راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در یکی از مطب های دندانپزشکی در رشت، مبادرت به انجام لیزر درمانی و سایر اعمال زیبایی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی با استفاده از دستگاه های پیشرفته که نیاز به مجوز خاص داشتند می نمود، پلمپ و پرونده نامبرده جهت برخورد قانونی از طریق کمیسیون ماده 11 دانشگاه به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به سامانه 190 اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه گزارش کنند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه