English

از فردا:

آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات نوروز ۹۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات نوروز 98 از فردا در استان هرمزگان آغاز می شود.

آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات نوروز 98

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی در جمع خبرنگاران گفت: برای حمایت از حقوق مصرف‌کننده، حفظ سلامت شهروندان، ارائه کالای باکیفیت و استاندارد و همچنین تعادل در بازار و تثبیت قیمت‌ها طرح نظارتی نوروز از ابتدای بهمن ماه در هرمزگان اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی مردم برای خرید برخی کالا‌ها و خدمات و همچنین انجام سفر‌های سیاحتی مسافران نوروزی، طرح نظارتی ویژه نوروز تا ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: در اجرای این طرح و رصد روزانه بازار شب عید، بیش از ۸۰ بازرس این سازمان و اتاق اصناف شهرستان‌های تابعه به صورت دو شیفت حضور خواهند داشت.

قاسمی اضافه کرد: این طرح در بخش کالایی مواردی مانند نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و شیرینی را شامل می‌شود و در بخش خدماتی نیز شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی، دریایی، واحد‌های اقامتی، رستوران ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، انبارها، سردخانه ها، میادین میوه و تره بار بازرسی خواهند شد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز، کشیک‌ها و گشت‌های نظارت و بازرسی همانند سایر روز‌ها فعال خواهند بود و با هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی برخورد خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی،کم فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نشدن نرخ نامه و ندادن صدور صورتحساب از سوی واحد‌های صنفی، از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ سامانه ستاد خبری این سازمان و یا با مراجعه به واحد دریافت شکایات مردمی این سازمان واقع در انتهای خیابان طلوع ساختمان شهید عمرانی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان موارد تخلف را گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه