English

استاندار لرستان در جمع مردم بیرانشهر:

ایجاد ناحیه صنعتی بیرانشهر در دستور کار است/ با کمک مردم لرستان از شرایط اقتصادی کنونی عبور می‌کنیم

استاندار لرستان در جمع مردم بیرانشهر، گفت: با کمک مردم، از شرایط اقتصادی فعلی عبور خواهیم کرد.

ایجاد ناحیه صنعتی بیرانشهر در دستور کار است/ با کمک مردم لرستان از شرایط اقتصادی کنونی عبور می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید موسی خادمی که امروز در راس هیاتی به بیرانشهر سفر کرده، در جمع مردم این شهر، گفت: ایجاد ناحیه صنعتی بیرانشهر در دستور کار است و به زودی اجرا خواهد شد.

استاندار لرستان، احداث چند خانه بهداشت در بیرانشهر نیز از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته که به زودی عملیاتی می‌شود چراکه بهداشت مردم بخش‌های تابعه، از اولویت‌های ما است.

سفر به بیرانشهر 40 مصوبه داشت

خادمی با بیان اینکه سفر به بیرانشهر 40 مصوبه داشته، تصریح کرد: گازرسانی به 10 روستای منطقه یکی از برنامه‌های جدی ماست که به زودی اجرا خواهد شد.

48 روستای لرستان به اینترنت مجهز می‌شوند

استاندار لرستان، ادامه داد: تجهیز 48 روستا به اینترنت پرسرعت از جمله برنامه‌هایی است که مورد توجه بوده و تا شهریور 98 این مهم محقق خواهد شد و مردم این روستاها از خدمات اینترنتی بهره‌مند خواهند شد.

وی، تاکید کرد: آبرسانی به 5 روستا تا پایان هفته آینده انجام خواهد شد، لذا آبرسانی به 8 روستای دیگر نیز تا پایان سال جاری انجام خواهد شد که بی شک، ثمرات خوبی به همراه خواهد داشت.

کشاورزان بیرانشهر از کشت محصولات آب‌دوست خودداری کنند

سید موسی خادمی، افزود: کشت محصولات آب‌دوست در بیرانشهر زیاد است لذا هم جهاد کشاورزی و هم خود شما مردم باید از کشت این نوع محصولات خودداری کنید چراکه به بحران آب در آینده دامن می‌زند.

استاندار لرستان، گفت: در نهایت برنامه‌ها و طرح‌های خوبی در بیرانشهر اجرا شده و بخشی از آن نیز در حال اجرا است که امیدواریم برکاتش موجب رونق اقتصاد و رفاه مردم شود.

گفتنی است صبح امروز، استاندار لرستان در راس هیاتی، به منظور بررسی مشکلات مردم منطقه، وارد بیرانشهر شد و در مصلی نماز جمعه این شهر، با مردم دیدار و گفتگو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه