English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد

ارائه مشاوره رایگان پلیس اصفهان به ۲۲ هزار نفر در ۹ ماهه سال جاری

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از ارائه خدمات مشاوره رایگان کارشناسان مشاوره و مددکاری این معاونت به 22 هزار و 915 نفر در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

ارائه مشاوره رایگان پلیس اصفهان به 22 هزار نفر در 9 ماهه سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی با اشاره به عملکرد 9 ماهه مرکز مشاوره آموزش فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در طی 9 ماهه سال جاری، تعداد 22 هزار و 915 مشاوره رایگان از سوی کارشناسان مشاوره و مددکاری پلیس  به مردم استان اصفهان ارائه شده و با همکاری این کارشناسان 71 درصد پرونده های ارجاعی به کلانتری ها نیز مصالحه و از ارجاع به آنها به محاکم قضائی جلوگیری به عمل آمده است.

وی در ادامه افزود: همچنین در این بازه زمانی، بیش از 6 هزار و 731 جلسه آموزشی و 300 مسابقه انتظامی از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، تعداد نمایشگاه های برگزار شده توسط این معاونت در 9 ماهه امسال را  610 عدد عنوان کرد و اعلام داشت: در این مدت 44 محتوای چاپی مرتبط با موضوعات روانشناسی، مشاوره و انتظامی نیز تولید و در بین گروه های هدف پخش شده است.

سرهنگ کریمی یادآور شد: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان با به کار گیری کادری مجرب از کارشناسان در حوزه های  روانشناختی، مدد کاری، روانسنجی، خانواده و  مشاوره کودک و همچنین با استفاده از تیمی مجرب از وکلای درجه یک دادگستری به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مراجعان می پردازد.

مرکز مشاوره

وی همچنین از راه اندازی کتابخانه تخصصی این مرکز خبر داد و گفت: این کتابخانه تخصصی با هزار و 500  جلد کتاب و 500 سی دی آموزشی در زمینه های مشاوره خانواده، روانشناسی و تربیت فرزند آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان است.

تغییر شماره تلفن های مرکز مشاوره آرامش

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  از تغییر شماره تلفن های مرکز مشاوره آرامش خبر داد و گفت: علاقمندان به استفاده از خدمات مشاوره رایگان این مرکز و دریافت نوبت می توانند با شماره های 21825630 و 21825617 تماس حاصل کنند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه هدف نیروی انتظامی از راه اندازی واحدهای مشاوره و مددکاری در کلانتری ها و مرکز مشاوره آرامش در معاونت اجتماعی این نیرو را کمک به بزه دیدگان و آسیب دیدگان و افراد در معرض آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: آمارها از رضایتمندی بالای مراجعان به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس دارد و امیدواریم با این گونه اقدامات بتوانیم خدماتی در خور شأن مردم عزیز و شریف استان ارائه کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه