English

فرمانده سپاه ناحیه حضرت بقیةالله(عج) شیراز:

حرف انقلاب، حرف نو است/ دشمن برای جلوگیری از به ثمر نشستن و صدور حرف انقلاب به هرکاری دست می زند

فرمانده سپاه ناحیه حضرت بقیةالله(عج) شیراز، حرف انقلاب را حرف نو و تازه ای دانست که دشمن برای جلوگیری از به نشستن آن، دست به هرکاری می زند.

حرف انقلاب، حرف نو است/ دشمن برای جلوگیری از به ثمر نشستن و صدور حرف انقلاب به هرکاری دست می زند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از فارس، سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حرف انقلاب حرف نو و تازه ای است که دشمن برای جلوگیری از به نشستن آن، دست به هرکاری می زند تصریح کرد: اما در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که بسیج مقتدر و با صلابت ایستاده و حرفش را به دنیا صادر کرده است و به نهالی تنومند و پرتوان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هر حادثه و فتنه ای که برای انقلاب پیش آمد، بسیج حضور داشت و این حضور باعث پایداری انقلاب شد، چرا که در هر کجای دیگر، یکی از این فتنه ها کافی بود برای سرنگونی حکومت.

دوستدار عرصه‌های بسیج را بسیار متنوع دانست و گفت: عرصه‌ نظامی و آمادگی دفاعی یکی از آن‌ها است که آموزش آن از دوران دانش‌آموزی در برنامه قرار دارد تا نوجوانان و جوانان برای دفاع از کشور آمادگی کسب کنند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت بقیةالله(عج) شیراز، عرصه سازندگی را عرصه دیگری در بسیج دانست که خدمات قابل توجهی انجام داده است و اعزام گروه‌های جهادی برای محرومیت زدایی از جمله این خدمات است.

به گفته وی، کشورمان در حوزه فرهنگ و تبلیغ و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی،عقب مانده است که این عقب‌ماندگی باید جبران شود چراکه دشمن با همین نرم‌افزارها سلایق ما را می‌سنجد و برای نوجوانان و جوانان جامعه ما برنامه‌ریزی می‌کند.

دوستدار گفت: راه‌اندازی معاونت فضای مجازی و باشگاه افسران جنگ نرم با هدف سازماندهی، آموزش و توانمندسازی مجاهدان این عرصه در هفته بسیج در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز پرداخت و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی، بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری تور دوچرخه‌‌سواری ویژه دانش‌آموزان، گلباران قبور شهدا، برگزاری حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، اجتماع بسیجیان در ورزشگاه شهید دستغیب و تجلیل از بسیجیان نمونه، آشنایی با سبک زندگی شهدا، برگزاری مسابقه رزم‌آوران در محله سنگ سیاه، اعزام دانش‌آموزان ناحیه ۳ شیراز به اردوهای راهیان نور و برگزاری نشست‌های فرهنگی با موضوع تبیین گفتمان رهبری را از جمله برنامه‌های هفته بسیج این ناحیه برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه