English

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز:

فرهنگ و حاکمیت تفکر بسیجی، تنها راه نجات کشور است

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: باید باور کرد که تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی بر همه عرصه‌ها است.

فرهنگ و حاکمیت تفکر بسیجی، تنها راه نجات کشور است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در جمع کارکنان این ناحیه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هر روز و هر هفته از آن بسیج است و راه نجات نیز حضور جانانه آنان در میدان. باید باور کرد که تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی بر همه عرصه‌ها است.

وی تأکید کرد: در طول هشت سال دفاع، بسیج آن چنان درخشید که دشمنان اعتراف کردند که قدرتی در بسیج نهفته است که می‌تواند با یکایک ارتش های کلاسیک جهانی مقابله کند.

به گفته زارعی، بسیج علاوه بر حضور در خط مقدم نبرد وظیفه جذب، آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی و اعزام آن‌ها را به جبهه‌های نبرد برعهده داشت و در این مدت توانست جمیعت مؤمن و صاحب ارزشی را از امت حزب الله، در درون خود بپروراند و پایه‌ریزی ارتش مردمی را دنبال کند و سرانجام پس از هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان مظلوم و سلحشور جبهه‌های توحید به همراه امت شهیدپرور، از این آزمایش الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

وی با اشاره به اینکه خواهران بسیجی در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها نیز حضوری فعال داشتند و در تهیه و تدارک وسایل مورد نیاز رزمندگان اسلام، زحمات فراوانی را متحمل شدند تصریح کرد: مرکز بسیج خواهران مأموریت جذب، آموزش و سازماندهی بانوان را بر عهده دارد و تاکنون توانسته است در امر آموزش خواهران در زمینه‌های نظامی امدادگری، عقیدتی، سیاسی و سوادآموزی، خدمات و اقدامات مؤثری انجام دهد.

زارعی یکی از مأموریت‌های بسیج را مقابله با استکبار و در رأس مأموریت‌های بسیج و ستیز با جهانخواران و به ویژه دشمن اصلی این انقلاب، آمریکا دانست، گفت: مأموریت‌های دیگر این نهاد مقدس مبانی نظیر قیام در مقابل انحرافات، تحمل صبر و مبارزه علمی و عملی، تعلیم و تربیت جوانان در جهت پاسداری از اصول و اهداف انقلاب و نظام هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج در این ناحیه پرداخت و گفت: در هفته بسیج سال جاری این ناحیه ۴۵۰ برنامه عمومی و محوری در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، پزشکی، فرهنگی ورزشی، نشست‌های بصیرتی، یادواره‌های شهدا در منطقه غرب شیراز برگزار خواهد کرد.

وی هفته بسیج را فرصت خوبی برای بازخوانی آن روزها و روزهای پس از آن دانست؛ روزهایی که بسیجیان بازمانده که نه، بازگشته از معراج، نه تنها قدر ندیدند و بر صدر ننشستند، که گاه طعنه هم شنیدند و به حاشیه نیز رانده شدند. اما این فرزند و جانشین فرزانه امام بود که بسیجی را همیشه حاضر در میدان می‌خواست و می‌خواهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه