English

آیت الله میرعمادی:

بسیج از همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و می‌کند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بسیج با روحیه انقلابی خود در طول این چهل سال همواره یار و یاور دولت ها در خدمت رسانی به مردم بوده و هست.

بسیج از همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی امروز چهارشنبه در دیدار با فرماندهان، مسئولان و بسیجیان استان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: تشکیل بسیج از الطاف الهی است لذا اگر می خواهیم عملکرد این موهبت الهی را مورد بررسی قرار دهیم باید ببینیم بسیج چه کرده که خار چشم دشمنان شده است.

بسیج، نهادی کم هزینه و پرثمر بوده است

نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه بسیج در طول این 40 سال یک نهاد کم هزینه ولی پرثمر بوده است افزود: کم هزینه بودن بسیج به دلیل وجود سه خصوصیت اخلاص، ولایتمداری و از خودگذشتگی است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به تشریح آثار و برکات بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: شناخت بسیج به عنوان سمبل تدین و خداشناسی، پیروزی و غلبه بر دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس، حفاظت از ارزشهای نظام و انقلاب، خدمت رسانی به محروم ترین روستاهای کشور و حفظ انقلاب و نظام اسلامی از خطرات، مهمترین موارد از آثار و برکات بسیج در کشور است.

آثار وجودی بسیج فراوان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، ادامه داد: دمیدن روح امید و مقاومت در وجود ملت، نابود کردن گروهک‌های ضد انقلاب مانند داعش، ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، پیش برنده اهداف و آرمانهای امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر و همچنین به ذلت کشاندن استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی از دیگر موارد مهم آثار وجودی بسیج می باشد.

خدمات بسیج فراموش ناشدنی است

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه خدمات بسیج فراموش نشدنی است افزود: آنچه امروز بر ما لازم است اشاعه تقویت و نشر تفکر بسبجی و مقاومت در مقابل تفکرات انحرافی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی