English

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد

امدادرسانی به سیل زدگان تا عادی شدن وضعیت ادامه دارد/رهاسازی ۱۳۰ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب، تاکنون سه هزار و 597 نفر در استان های گیلان و مازندران از خدمات این جمعیت بهره مند شده اند.

امدادرسانی به سیل زدگان تا عادی شدن وضعیت ادامه دارد/رهاسازی 130 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مرتضی سلیمی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان صومعه سرا در غرب استان افزود: در جریان امدادرسانی های جمعیت هلال احمر در دو استان یادشده، 595 باب منزل مسکونی تخلیه آب و به یکصد و 71 نفر در مسیر سیلاب، کمک رسانی شده است.

وی بیان کرد: رهاسازی 130 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب، توزیع 496 تخته پتو، سه هزار و 420 قوطی کنسرو، توزیع خرما و آب معدنی از دیگر خدمات امدادی جمعیت هلال احمر به استان های گیلان و مازندران است.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، 696 امدادگر در قالب 138 تیم عملیاتی برای خدمت رسانی به سیل زدگان امدادرسانی کرده اند .

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی به سیل زدگان تا عادی شدن وضعیت ادامه دارد، افزود: مشکلی به لحاظ توزیع اقلام امدادی و خدمات رسانی به افراد متأثر از سیلاب وجود ندارد.

سلیمی با اشاره به بازدیدهای خود از مناطق سیل زده استان گیلان گفت: ارزیابی ها نشان می دهد که خسارت ها بیشتر در زیرساخت ها بوده و منازل مسکونی کمتر خسارت دیده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن حضور در مناطق سیل زده استان گیلان از جمله شیخ محله تالش، تالش محله، صومعه سرا، اباتر و فومن بازدید کرد.

سلیمی با بیان اینکه متاسفانه تا کنون۲ نفر بر اثر صاعقه و۳ نفر بر اثر سیلاب در استان مازندران جان خود را از دست دادند تصریح کرد: استان گیلان به جهت آمادگی خوبی که بر اساس اعلام های قبلی داشت هیچ تلفات انسانی نداشت که زحمات کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران قابل تقدیر وتشکر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه