English

جانشین سپاه فجر فارس تأکید کرد:

هفته دفاع مقدس امسال، با شعار «ما توانستیم» اجرایی می‌شود/ روحیه انقلابی، جهادی و نقش فرماندهی را مبتنی بر ولایت فقیه برجسته کنیم

جانشین سپاه فجر فارس تأکید کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با کلیدواژه های ترویج فرهنگ اسلامی انقلابی و جهادی و با شعار «ما توانستیم» اجرایی می‌شود.

هفته دفاع مقدس امسال، با شعار «ما توانستیم» اجرایی می‌شود/ روحیه انقلابی، جهادی و نقش فرماندهی را مبتنی بر ولایت فقیه برجسته کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، سردار ابوالفضل گزنی در نشست خبری اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در استان فارس، تأکید کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با کلیدواژه های ترویج فرهنگ اسلامی انقلابی و جهادی و با شعار «ما توانستیم» اجرایی می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده ۱۴۸۶ ویژه برنامه به مناسبت این هفته در رده های مختلف بسیج و سپاه استان فارس برگزار خواهد شد که ۸۸۷ برنامه عمومی و مابقی برنامه های محوری است و در این راستا عملیات والفجر ۸ شبیه سازی می شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: بازسازی عملیات والفجر  ۸ با محوریت شهید جاویدی در شهرستان فسا برگزار خواهد شد.

سردار گزنی خاطرنشان ساخت: برگزاری اردوهای جهادی توسط ۴۰۰ گروه در مناطق محروم و حاشیه‌های شیراز و برپایی نمایشگاه «بهشت خاکی» نیز از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری بزرگداشت شهید کلاهدوز، شهید جهان آرا و شهید فکوری در شیراز گفت: باید در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بیش از گذشته دقت کنیم چرا که دشمن در تلاش است اجازه برگزاری این جشن ۴۰ سالگی را ندهد به همین دلیل باید هفته دفاع مقدس در سال جاری با شکوهتر از گذشته برگزار شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان داشت: باید روحیه انقلابی، جهادی و نقش فرماندهی را مبتنی بر ولایت فقیه برجسته کنیم، چرا که یکی از رمزهای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، وحدت و انسجام ملی با محوریت ولایت بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه