English

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در تشریح برنامه های هفته بسیج:

نه گفتن به دشمن جهاد کبیر بسیج است

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: جهاد کبیر بسیجیان فارس "نه" گفتن به دشمن است.

نه گفتن به دشمن جهاد کبیر بسیج است

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، ۲۵ آبان‌ماه در نشست خبری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته بسیج به تشریح برنامه‌های این هفته در سپاه ناحیه ثارالله(ع) پرداخت.

موسی زارعی شعار محوری هفته بسیج در سال جاری را «بسیج، مظهر مردم‌سالاری دینی» با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی دانست و گفت: توجه به اعتلای بسیج، رویکرد مسجدمحوری، نمایش اقتدار و آمادگی دفاع همه جانبه، ترویج گفتمان انقلابی‌گری، توجه به تنوع، ابداع و جذابیت برنامه‌های بسیج برای تمام مخاطبان، خدمات‌رسانی وسیع به مردم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اردوهای جهادی؛ از جمله سیاست‌های برنامه‌های هفته بسیج است.

وی از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در این ایام و در حوزه استحفاظی این ناحیه خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، سرکشی از خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان و ایثارگران و بسیجیان پیشکسوت و بیمار، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهداء در بیش از ۱۰ نقطه، از جمله برنامه‌های اصلی این ایام هستند.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز خدمات‌رسانی به مناطق محروم و ساماندهی نیروهای جهادی و اعزام به مناطق محروم را از جمله دیگر برنامه‌های بسیج دانست و افزود: از ابتدای آذرماه سال جاری گشت‌های محله‌محور بسیج برای بالا بردن امنیت مردم در شیراز راه‌اندازی می‌شوند و در بحث نقاط آسیب‌پذیر در حوزه استحفاظی خود، برنامه‌هایی خواهیم داشت.

زارعی در ادامه با تأکید بر اینکه جوانان بسیجی برای دفاع از انقلاب باید راه میان‌بر تولید علم را انتخاب کنند، خاطرنشان ساخت: نهضت خدمات‌رسانی، یکی از اولویت‌های بسیج است و طرح‌های اقتصاد مقاومتی زمینه مختلف، راه کوتاه رسیدن به اهداف بلند خدمت رسانی است که چند وقتی است در این حوزه نیز فعالیت های خود را آغاز کرده ایم.

وی با یادآوری اینکه ما به عنوان سربازان ولایت هر جا که احساس کنیم انقلاب متضرر می‌شود، وارد عمل می‌شویم، گفت: برای دفاع از انقلاب اسلامی امروز باید وارد عرصه جنگ فرهنگی شده و به مقابله بپردازیم.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با تصریح اینکه بسیجیان همیشه و در تمام عرصه‌ها حاضر و آماده خدمت هستند، افزود: این روزها که زلزله در مناطق غرب کشور رخ داده است، بسیاری از بسیجیان ما هم در بحث کمک‌های مادی و هم اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های پزشکی و درمانی اعلام آمادگی و همکاری کرده‌ و وارد عمل شده‌اند.

زارعی با یادآوری نقش مساجد در تربیت شاکله بسیج گفت: بسیجیان، سربازان انقلاب اسلامی هستند و به همین خاطر مساجد را کانون اصلی برای انجام کارهای خود می‌دانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه