English

سومین حرم، میهمانانش را تا بهشت بدرقه کرد

شیراز، سومین حرم اهل‌بیت(ع)، امروز همزمان با سالروز شهادت صادق آل محمد(ص)، میهمانان خود را به بهشت بدرقه کرد.

سومین حرم، میهمانانش را تا بهشت بدرقه کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، مراسم‌های تشییع و خاکسپاری پیکرهای پاک 23 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم امروز، ۲۹ تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در 10 نقطه استان فارس تشییع و به خاک سپرده شدند.

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم گفت: عزت، اقتدار، سربلندی و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای دفاع مقدس است و در حقیقت آنچه امروز توطئه ها و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و ناکام گذاشته کارنامه درخشان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

سردار ابوالفضل گزنی جانشین سپاه فجر فارس نیز در حاشیه این مراسم پیام شهداء را راه ولایت و راه استقامت و رستگاری دانست و اظهارداشت: مردم هم آمده‌اند تا بیعتی مجدد با شهدا داشته باشند و به دنیا بگویند که دنباله‌رو راه شهداء بوده، هستند و خواهند بود.

همچنین سردار گودرزی فرمانده انتظامی فارس؛ صداقت و درستی، امر به معروف و نهی از منکر و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را خواسته شهدا دانست و افزود: رعایت قانون و تلاش در راه شهداء که همان راه سرخ امام حسین(ع) است، باعث بهترشدن جامعه اسلامی است.

در ادامه مراسم سرهنگ حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: آنچه که مسلم است حضور این شهداء و مسیری است که خود حق‌تعالی مشخص کرده و ما بنده‌ها غالباً از آن غافل هستیم.

وی تصریح کرد: در این مقطع از زمان که باز هم جامعه نیاز به یک حرکت فرهنگی، جهت نهادینه ساختن فرهنگ ایثار و شهادت دارد؛ با لطف خدا و حضور این شهدای عزیز در سطح کشور و استان عزیزمان، این حرکت آغاز شده و این اتفاق مهم فرصتی است تا بتوانیم در راستای مقابله با استعمار و استکبار جهانی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، گام برداریم.

همزمان به تشییع 23 آلاله گمنام در استان پهناور فارس؛ پیکر مطهر شهید رضا رسولی، از شهدای لشکر فاطمیون مدافع حرم بر روی دستان قدردان شهر مقدس شیراز تشییع و پس از پیمودن مسیر حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) تا گلزار شهدای شیراز؛ در جوار شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی