English

پرداخت ۸۰ درصد از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان کردستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت:در این استان از یک هزار و 370 میلیارد سهم تخصیص یافته تسهیلات اشتغال پایدار روستایی حدود یک هزار و 110 میلیارد ریال شامل 80 درصد پرداخت شده است.

پرداخت 80 درصد از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ؛ برهان صلواتی در جشنواره تجلیل از تعاونگران و کارآفرینان برتر استان در سنندج گفت: کردستان با توجه سرمایه گذاری کم و تعداد بالای دانش آموختگان در رشته های مختلف آن، استانی تشنه سرمایه گذاری است.

وی در همین راستا بیان کرد : با پیگیری های شبانه روزی دبیرخانه کارگروه اشتغال استان،2 هزار میلیارد ریال طرح در کارگروه ملی آماده دریافت تسهیلات است.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه در هفته تعاون امسال هشت تعاونی با 145 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 82 نفر اشتغال زایی در کردستان به بهره برداری رسید، گفت: در تشکیل تعاونی، پذیرش عضو و اشتغال ایجاد شده بیش از 100 درصد رشد داشته ایم.

صلواتی در ادامه خواستار توجه بیشتر به بخش های تعاونی و خصوصی در مسیر حمایت از اشتغال و سرمایه گذاری شد و اظهار داشت: اگر می خواهیم در بخش های اقتصادی موفق باشیم تجربه نشان داده است باید کارها را به مردم و بخش های تعاونی و خصوصی واگذار کنیم.

وی در پایان به حضور تعاونی های نمونه کردستان در سطح ملی اشاره کرد و افزود: مصداق عینی و بارز این امر انتخاب 2 شرکت تعاونی از کردستان می باشد که در هفته جاری در سطح کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه