English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

اشتغال و سرمایه گذاری دهگلان مورد توجه جدی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در جلسه شورای اداری دهگلان بر ضرورت توجه جدی به اشتغال و سرمایه گذاری در دهگلان تاکید کرد و گفت: همواره نگاه ویژه ای به برنامه های اشتغال دولت در این شهرستان داشته ایم.

اشتغال و سرمایه گذاری دهگلان مورد توجه جدی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ؛برهان صلواتی در این جلسه که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان و تعدادی از مدیران استان برگزار شد از توجه جدی به اشتغال و سرمایه گذاری در دهگلان خبر داد.

وی با اشاره به سهم ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی دهگلان، گفت: از این میزان تسهیلات تاکنون ۶ میلیارد تومان معادل ۷۳ درصد سهم اختصاص یافته به متقاضیان پرداخت شده است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه این میزان پرداختی در حوزه تسهیلات روستایی برای ۲۵۶ نفر شغل مستقیم ایجاد کرده است، افزود: در حوزه اشتغال فراگیر نیز بالغ بر ۳ میلیارد تومان با اشتغال ۱۸۰ نفر پرداخت شده است.

وی سهم شهرستان دهگلان از محل تسهیلات مشاغل خانگی را  ۷۱۲ میلیون تومان برشمرد و افزود: با پرداخت صدردرصدی این تسهیلات برای بیش از ۱۵۰ نفر از این طریق شغل ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بیان کرد: با بازرسی های متعدد از واحد‌های تولیدی و اشتغالزایی در دهگلان و نیز شرکت در کارگروه‌های اشتغال این شهرستان، از نزدیک برنامه های اشتغال دولت در این حوزه از استان را رصد و نظارت کرده ایم.

صلواتی یادآور شد: با تکمیل چارت اداری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهگلان، همواره نگاه ویژه ای به پیشبرد برنامه ها و خدمت رسانی موثر به مردم شهرستان داشته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه