English

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان خبرداد:

تصویب مبلغ ۳ میلیارد تومان تسهیلات جهت تعاونی ۳۲۰ گیاه درمانی شفا

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان به همراه معاونین، نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی و خبرنگاران رسانه‌های جمعی در بازدید شبانه از واحدهای کارگری، از تصویب مبلغ3میلیارد تومان تسهیلات درنشست ستادکمیته فنی اشتغال خبرداد.

تصویب مبلغ 3 میلیارد تومان تسهیلات جهت تعاونی 320 گیاه درمانی شفا

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج از کردستان، برهان صلواتی گفت: 3میلیارد تومان تسهیلات از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای توسعه خطوط اشتغال این واحد کارگری تصویب شد.

وی  در جمع مدیران و کارگران تعاونی 320گیاه درمانی شفا، گفت: در نشست کمیته فنی اشتغال استان، 3 میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای توسعه خطوط اشتغال این واحد کارگری تصویب شد و در صورت نیاز به فازهای دیگر توسعه ای، هیچگونه محدودیتی به لحاظ تخصیص اعتبارات و تسهیلات اشتغالزایی نداریم.

صلواتی، آینده نگری - ابتکار و خلاقیت مدیران تعاونی گیاه درمانی شفا را ویژگی های کارآفرینی این مجموعه اشتغالزا ذکر کرد و گفت: فعالیت علمی و تدوین کتاب "۴۰ سال طب بومی و ۷ سال سازمان تجارت جهانی" گویای موفقیت و جایگاه رفیع علمی این واحد اشتغالزایی در کردستان است.

برهان حسینی مدیرعامل تعاونی گیاه درمانی شفای کردستان هم در این دیدار شبانه، اظهار داشت: این تعاونی در سال ۱۳۷۲ در زمینی به مساحت ۲ هکتار و سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و همچنین بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آورده شخصی اعضا شروع بکار کرد که در حال حاضر علاوه بر ایجاد نمایندگی در همه استانهای کشور، برای ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است .

بازدید مدیرکل کار

به گفته حسینی، تعاونی ۳۲۰ گیاه درمانی شفای کردستان سال گذشته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت و جشنواره مجمع ملی سلامت؛ به عنوان واحد نمونه کشوری انتخاب و تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.

درپایان حسینی ضمن تشکر ازمدیرکل کار،تعاون ورفاه اجتماعی بابت تصویب مبلغ 3میلیارد تومان تسهیلات جهت توسعه کارخانه افزود:حتمادرجهت اهداف اداره کل نسبت به انجام تعهدات خویش اقدام خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه