English

با حضور مشاوران و فعالان اقتصادی؛

بیست و یکمین دوره باشگاه مدیران و مشاوران در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

بیست و یکمین دوره باشگاه مدیران و مشاوران استان اصفهان با حضور مشاوران و فعالان اقتصادی و در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

بیست و یکمین  دوره باشگاه مدیران و مشاوران در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در بیست و یکمین دوره باشگاه مدیران و مشاوران،30 مشاوره  مجرب در قالب 20 میز تخصصی به ارایه مشاوره به مراجعین و شرکت کنندگان در زمینه های فروش،صادرات،بهره وری، تامین مالی،مدیریت مالی، برندینگ و ثبت اختراع، سرمایه گذاری خارجی، فناوری اطلاعات(کلیه شاخه ها)، روابط عمومی و رسانه ،امور حقوقی و تنظیم قراردادها و تجارت الکترونیک پرداختند.

فعالان اقتصادی و جوانان علاقه مند به فعالیت های اقتصادی با حضور در این باشگاه  با مشاوران در زمینه های مختلف به گفتگو  پرداختند.

سه پیشخوان بازرگانی،مدیریت و فناوری اطلاعات (ICT)هر یک شامل چهار مشاوره از ابعاد مختلف در این دوره باشگاه به مراجعین خدمات مشاوره ی رایگان  ارایه کردند.

باشگاه مدیران و مشاوران به همت کمیته شبکه سازی متخصین کمیسیون آموزش،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی  اصفهان و با همکاری  شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان  با هدف ارایه خدمات مشاوره به اعضای اتاق بازرگانی ،فعالان اقتصادی و جوانان علاقه مند به فعالیت های اقتصادی راه اندازی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه