English

حضور باشکوه ملت اسلامی در راهپیمایی روز قدس

مقام معظم رهبری فرمودند روز قدس روز اسلام است همه مسلمان ها باید بدانند که این نشان از مبارزه مسلمانان با کفار است .

حضور باشکوه ملت اسلامی در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛آدینه امروز،باهمه آدینه ها فرق داشت.مردم مسلمان کردستان رادیشب درمساجد وتکایابه خواندن قرآن وشب زنده داری وطلب مغفرت به سربرده بودند ومصمم از تر ازهمیشه درهوای گرم خرداد ماه برای لبیک گفتن به فرموده تاریخی بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) واعلام انزجاراز رژیم غاصب صهیونیستی حضور باشکوهی را به نمایش گذاشتند.

شاهرودی نماینده ولی فقیه در راهپیمایی روز قدس امروز گفت : همه ما برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها امده ایم  و نه تنها در کردستان بلکه  همه ایران یکصدا هستن  برای حمایت از مردم فلسطین برخاسته اند  و امیدواریم مردمی که در برابر غاصبین مملکت خود ایستادگی کرده اند موفق شوند تا قدس ازاد شود و مردم فلسطین هر کجا هستند به وطن خود بازگردند.

 وی تفاوت روز قدس امسال را انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس دانست و گفت:  انها یک موضع گیری رسمی  و جدی گرفته اند  لذا مقام معظم رهبری فرمودند روز قدس روز اسلام است همه مسلمان ها باید بدانند که این نشان از مبارزه مسلمانان با کفار است .

شاهرودی به وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان  اشاره کرد و گفت:وحدت مسلمین باعث شده که مسلمانان از هر زبان و رنگ و مذهبی که هستند امروز یکصدا علیه اسرائیل و غاصبین شعار دهند تا وحدت بین امت اسلامی بیشترنمایان  شود.

ماموستا بهمنی رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرسنندج گفت:امسال با توجه به انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس  احساسات مردم  و شور و شوق مسلمانان در راهپیمایی پیام خاصی داشته است  و ما مردم جهان اسلام حمایت های خودرا از مردم فلسطین و ازادی قدس برای را برای همیشه خواهیم داشت.  

وی افزود:اگر روز قدس نبود امروز بیت المقدس در جهان اسلام باقی نمانده بود انچه که باعث شده  بیت المقدس مقاومت و جهاد داشته باشد حمایت های مردم مسلمان جهان است.
خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار هم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس گفت:امروز ملت ایران خصوصا مردم استان کردستان  باحضور باشکوه وفاداری خود به ارمان های امام و رهبری نشان دادند که جریانات سیاسی و اقوام مختلف حضور باشکوهی دارندو این حضور و عظمت ثابت میکند که ملت اسلام پشت نظام و مقام معظم رهبری هستند
وی با توجه به مسئله خروج امریکا از برجام و حضورسفارت خانه امریکا در فلسطین افزود: امروز حضور معنادار ملت حمایت خود را از مردم و ارمان هایی که به خاطر ان انقلاب کردند نشان میدهد.
خوش اقبال با اشاره به فلسفه روز قدس گفت: با گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی  و با تدبیر امام و نامگذاری جمعه اخرماه مبارک رمضان وحدت و هماهنگی بین مردم در مقابله با جهان کفر روز به روز بیشتر میشود  و شاهد هستیم  هر سال که از عمر پربرکت این ایام میگذرد باشکوهتر برگزار میشود.

زارعی فرماندار شهرستان سنندج نیز در این مراسم با تشکر و قدر دانی از مردم شهر سنندج که در این راهپیمایی شرکت کردند گفت:راهپیمایی قوت قلبی است برای مردم ایران  و باعث وحدت و یکپارچگی مسلمانان باهم میشود.

 وی فلسفه روز جهانی قدس را حمایت از مردم مظلوم سراسر جهان از جمله مردم فلسطین است  دانست و افزود:همه مسلمانان با توجه به اموزه های دینی  یکی از وظایف خود را حمایت  از مردم مظلوم فلسطین  و برادران دینی خود میدانند.

صیدی شهردار سنندج نیز در این راهپیمایی گفت:مردم ایران اسلامی همیشه در طول تاریخ  پشت هم خواهند بود و از مظلومیت مردم فلسطین حمایت خواهند کرد.
وی گفت:روز قدس امسال با توجه به حرکت ترامپ  مسلمانان سراسر جهان را جریحه دار کرد که  مردم از این روز بیشتر استقبال کنندو باعث استحکام مسلمانان سراسر جهان شد که بتوانند بیشتر استکبار ستیزی کنند  .
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه