English

فاطمه شیرزاد اعلام کرد:

اعتبار دویست میلیونی برای بهره برداری از پروژه درمانگاه هموفیلی رشت

عضو شورای شهر رشت بهره برداری از پروژه درمانگاه هموفیلی نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار بوده و متاسفانه تا کنون این مهم از سوی شهردار رشت محقق نشده است.

 اعتبار دویست میلیونی برای بهره برداری از پروژه درمانگاه هموفیلی رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فاطمه شیرزاد با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی(ع) ، سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: بهره برداری از پروژه درمانگاه هموفیلی نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار بوده و متاسفانه تا کنون این مهم از سوی شهردار رشت محقق نشده است.

بیماران خاص نیازمند حمایت و همراهی هستند

وی با بیان اینکه بیماران خاص نیازمند حمایت و همراهی هستند تصریح کرد: با اختصاص این مبلغ احداث پروژه درمانگاه هموفیلی رشت اتمام و بیماران نیازمند از خدمات آن بهره مند می شوند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه راه اندازی درمانگاه هموفیلی در رشت باید با سرعت بیشتری پیگیری و اجرایی شود گفت: بی توجهی به راه اندازی و بهره برداری از این درمانگاه با توجه به نیاز بیماران هموفیلی توجیه ناپذیر است.

شیرزاد به ساماندهی سگ های بلاصاحب در رشت اشاره کرد و گفت: وجود سگ های بلاصاحب در رشت موجب نگرانی شهروندان بالاخص زنان و کودکان شده و در بسیاری از مسیرهای اصلی شهر شاهد حضور این حیوانات هستیم.

اعلام آمادگی سازمان های مردم نهاد حامی حیوانات برای همکاری با شهرداری رشت

عضو شوای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه برخی از سازمان های مردم نهاد حامی حیوانات برای همکاری با شهرداری رشت در این باره اعلام آمادگی کرده اند بیان کرد: تردد حیوانات بالاخص سگ های بلاصاحب در کوچه ها و معابر عمومی موجب نگرانی شهروندان رشت شده و این مشکل باید در اسرع وقت برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه