English

شهردار سابق شیراز در گفتگو با خبرگزاری موج:

هفت سال، شهر شیراز را با تفکر بسیجی اداره کردم

شهردار سابق شیراز در گفتگو با خبرگزاری موج اظهار داشت: هفت سال، شهر شیراز را با تفکر بسیجی اداره کردم؛ چرا که معتقدم، کار باید با تفکر بسیجی انجام شود؛ زیرا وقتی یک مسئول از وقت استراحت و تفریح و خواب و خوراک خود کم کرده و ایثارگرانه و خالصانه برای مردم کار کند و اینجاست که خداوند به آن کار برکت بخشیده و نتیجه مطلوب حاصل می شود.

هفت سال، شهر شیراز را با تفکر بسیجی اداره کردم

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، علیرضا پاک‌فطرت، شهردار سابق شیراز در گفتگو با خبرگزاری موج گفت: هفت سال، شهر شیراز را با تفکر بسیجی اداره کردم؛ چرا که معتقدم، کار باید با تفکر بسیجی انجام شود؛ زیرا وقتی یک مسئول از وقت استراحت و تفریح و خواب و خوراک خود کم کرده و ایثارگرانه و خالصانه برای مردم کار کند؛ اینجاست که خداوند به آن کار برکت بخشیده و نتیجه مطلوب حاصل می شود.

شهردار سابق شیراز تصریح کرد: از روزی که به شهرداری شیراز آمدم، با تفکر بسیجی آمدم و معتقدم که هیچگاه به گروه و جناح خاصی وابسته نبوده و نیستم؛ جناح سیاسی من جناح مردم است که رهبر فکری آن جناح رهبر معظم انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما باید به رهبری که داریم افتخار کنیم زیرا او کاملا به زمان آگاه است و حتی جلوتر از زمان و نیز جلوتر از تمام سیاستمداران دنیا حرکت می کند، فکر می‌کند و دنیا را می‌بیند.

پاک فطرت افزود: به نظر من اگر انقلاب تاکنون پیشرفتی داشته است؛ که تنها دلیل آن را می توان هدایت و راهبری رهبر فرزانه انقلاب و حمایت تمام قد و حضور چشمگیر مردم در تمام عرصه ها برشمرد.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی، ما همزمان با عراق و 16 کشور عربی و حامیان غربیش در جنگ بودیم اما نتوانستند به اهداف خود برسند و امروز نیز تمام دنیا به طور مستقیم با محاصره اقتصادی، تکنولوژی، دارویی و هسته ای در برابر قدرت لایتناهی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و تمام تلاشش را برای به زانو در آوردن ایران عزیز به کار بسته اشت که ان شاءالله در این جنگ هم محکوم به شکستند.

وی ادامه داد: امروز ملت بزرگ ایران در حال عبور از آزمایشی بزرگ هستند که باید با هوشیاری تمام و با وحدت یکپارچگی با محوریت ولایت از این آزمایش سخت نیز سربلند بیرون آیند.

این مدیر موفق شهری در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کردند که فرمودند "خرمشهرها در راه است" و افزود: یکی از خرمشهرهایی که باید آن را فتح کنیم، فتح خرمشهر اقتصادی است که دشمنان قسم خورده بر ملت ما تحمیل کرده اند.

شهردار سابق شیراز خاطرنشان ساخت: با ایجاد وحدت و انسجام و پاگذاشتن بر هواهای نفسانی، می توانیم از این رزمگاه نیز پیروز و سربلند خارج شویم و این پیروزی به مراتب بزرگ‌تر از حماسه فتح خرمشهر می باشد.

پاک فطرت بیان داشت: با وحدت و انسجام و خودسازی است که می توانیم بر خرمشهرهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و غیره پیروز شده و انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن که امام زمان(عج) است برسانیم.

وی در پایان سخنانش گفت: مسئولین باید با تکیه بر خداوند متعال، خالصانه تلاش کنند و تمام مردم شهر خود را بدون دسته بندی، در یک جناح ببینند و موجبات وحدت و انسجام را فراهم کنند تا نتیجه کار خویش را با پیشرفت شهر و رضایت مردم، ببینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه