English

راهداری وحمل ونقل دو سرفصل حساس در اقتصاد ملی/ارتقاء سطح ایمنی جاده ها از مهمترین اولویت های معاونت راهداری

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از دو بخش «راهداری» و «حمل و نقل» به عنوان دو سرفصل حساس در اقتصاد ملی نام برد.

راهداری وحمل ونقل دو سرفصل حساس در اقتصاد ملی/ارتقاء سطح ایمنی جاده ها از مهمترین اولویت های معاونت راهداری

به گزارش خبرگزاری موج، میرداد میردادی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که به منظور پیگیری در جهت تخصیص اعتبارات حوزه راهداری صورت گرفت، اظهار کرد: اصلاح و ایمن سازی راه ها و نظام مند شدن حمل و نقل جاده ای از راهکارهای مهم در حوزه راهداری وحمل و نقل جاده ای  است.

وی در ادامه با بیان اینکه اعتبارات تخصیصی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جوابگوی حجم کار نیست، خواستار حمایت های بیشتر در جهت افزایش اعتبارات سال جاری این اداره کل و احیای برخی از سرفصل هایی که در گذشته وجود داشت اما در سال گذشته حذف گردیده بود، شد.

میردادی، از تسطیح و رگلاژ راه های روستایی خاکی و کوهستانی جاده ای به طول شش هزار کیلومتر در سطح استان، رفع نقاط حادثه خیر، اصلاح شانه خاکی، خط کشی، ترمیم تابلوها، اصلاح شیب شیروانی و پاکسازی حریم راه‌ها و تیغ‌زنی راه‌های روستایی به عنوان دیگر سرفصل هایی یاد کرد که نیازمند تخصیص اعتبار است.

صالح دریانورد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان نیز ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان، در زمینه تخصیص اعتبارات لازم در این حوزه قول مساعد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه