English

رئیس سازمان راهداری:

۵۰ درصد اتوبوس ها آماده جابجایی زائران اربعین حسینی است

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: حدود 15هزار دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان موجود است که پیش بینی می شود بیش از 50 درصد این ناوگان برای ایام جابه جایی زائران حسینی در ایام اربعین استفاده شود.

50 درصد اتوبوس ها آماده جابجایی زائران اربعین حسینی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی، داود کشاورزیان روز دوشنبه اظهار داشت: هنوز برای تصمیم‌گیری و تعیین نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین جلسه ای برگزار نشده است، اما معتقد هستم باید قیمت بلیت اتوبوس در این ایام افزایش یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره دلایل خود برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس در این ایام افزود: در بازه زمانی ویژه اربعین، اتوبوس ها پس از انتقال مسافران به شهرهای مرزی با عراق، در مسیر برگشت خالی هستند ضمن آنکه به طور معمول توقف‌های طولانی در این مسیر به اتوبوس ها تحمیل می شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره آماده باش ناوگان اتوبوسی ویژه ایام اربعین گفت: حدود 15هزار دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان موجود است که پیش بینی می شود بیش از 50 درصد این ناوگان برای ایام جابه جایی زائران حسینی در ایام اربعین استفاده شود.

وی با بیان اینکه اکنون 9 هزار دستگاه اتوبوس آماده جابه جایی زائران حسینی هستند، پیش بینی کرد، حدود 25 هزار سرویس هم در زمان رفت زائران و هم در زمان برگشت آنها از طریق ناوگان اتوبوسی انجام شود.

در ایام اربعین حسینی بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر ایرانی عازم کربلا می شوند؛ ضرورت هماهنگی دستگاه ها و برنامه ریزی برای جابجایی زائران سبب شده تا ستاد اربعین با مشارکت دستگاه های ذیربط زیر نظر وزارت کشور تشکیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه