English

رئیس پلیس‌راه استان هرمزگان:

تامین امنیت قطار از اولویت های پلیس است

رئیس پلیس‌راه استان هرمزگان گفت: با تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی در مدارس و همچنین ایجاد سه طرح وحدت اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام‌شده است.

تامین امنیت قطار از اولویت های پلیس است

به گزارش خبرگزاری موج، سرگرد علیرضا طالبی صبح امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: بندرعباس همه‌ساله از آذرماه میزبان سیل عظیم مسافران است که سهم راه‌آهن از این میزان مسافر به بیش از 900 هزار می‌رسد.

رئیس پلیس‌ راه‎‌آهن استان هرمزگان افزود: پلیس‌راه آهن به‌عنوان یگان حفاظت کننده و بر اساس مأموریت ذاتی و قانونی خود در تأمین امنیت ریلی گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت قطار از اولویت‌های پلیس بوده و در این راستا اقداماتی انجام‌شده است، افزود: با تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی در مدارس و همچنین ایجاد سه طرح وحدت اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام‌شده است.

سرگرد طالبی افزود: طرح وحدت دو به‌منظور جلوگیری از سنگ‌پرانی به شیشه‌های قطار توسط ساکنین نزدیک به ریل‌ها انجام شد که با اجرای آن شاهد بهبود وضعیت بوده‌ایم.

رئیس پلیس‌ راه آهن استان هرمزگان اشاره به اینکه طرح وحدت یک و سه جهت پیشگیری از سرقت اموال در راه‌آهن بوده، تصریح کرد: گشت‌های موتورسوار و درزین پلیس با سرکشی به ایستگاه‌ها سرکشی می‌کنند مانع تجاوز به حریم راه‌آهن شده‌اند.

درزین

تمام ایستگاه‌ها به‌صورت نامحسوس کنترل‌ می شود

وی با بیان اینکه در بحث قاچاق با مسافرین عادی در ارتباطیم و قاچاقچی کالای خود را از طریق ریل منتقل نمی‌کنند، عنوان کرد: در بحث مواد مخدر امسال چندین پرونده داشته‌ایم که با هوشیاری پلیس برخورد و پیگیری شده‌اند.

سرگرد طالبی با بیان اینکه تمام سعی ما این است که از جابجایی کالای قاچاق و مواد مخدر از مسیر ریلی جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: تمام ایستگاه‌ها به‌صورت نامحسوس کنترل‌شده و افراد و بارهای مشکوک بازرسی می‌شوند.

وی با بیان این در 11 ماهه امسال بیش از 400 میلیون تومان کشف کالای قاچاق داشته‌ایم، ابراز کرد: امسال با دو پرونده مهم در ارتباط با حمل معکوس مواد مخدر روبرو بودیم که با هشیاری پلیس کشف و مجرمین به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه