English

پس از نشست امروز در استانداری اصفهان؛

فرماندار گلپایگان برکنار شد

استاندار اصفهان گفت: در نشستی که امروز به منظور بررسی و تحلیل رفتار فرماندار گلپایگان با خبرنگار برگزار شد، حسین فراست از سمت فرمانداری این شهر برکنار شد.

فرماندار گلپایگان برکنار شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن مهرعلیزاده گفت: در نشستی که امروز به منظور بررسی و تحلیل رفتار فرماندار گلپایگان با خبرنگار برگزار شد، حسین فراست از سمت فرمانداری این شهر برکنار شد.

فرماندار گلپایگان از شهریور سال 93 در این سمت منصوب شده بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به برخورد ناشایست فرماندار گلپایگان با خبرنگار یک هفته نامه محلی گفت: استاندار اصفهان بلافاصله پس از شنیدن این خبر با نکوهش این رفتار ناشایست، خواستار پیگیری موضوع شدند.

اصفهان - استاندار جدید

قائدی ها افزود: استاندار اصفهان به فرماندارن اعلام کرده است: «لازم است از فرصت استفاده کرده و از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران موکداً بخواهم در پاسخگویی به ارباب رجوع به‌ویژه اصحاب محترم رسانه که به دلیل اهمیت وظیفه و جایگاهشان از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند، ادب و اخلاق را رعایت نموده و تکریم مردم را بر هر امری مقدم بدانند»

استاندار اصفهان هم در فضای مجازی منتشر کرده است؛ «وظیفه خود می‌دانم بخاطر برخورد صورت گرفته از سوی فرماندار گلپایگان با این خبرنگار، پوزش بطلبم».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه