English

به دستور استاندار اصفهان انجام شد؛

واریز نیم درصد عوارض شهرداری ها به حساب کتابخانه های استان اصفهان

در جلسه هماهنگی و هم افزایی توسعه کمی و کیفی کتابخانه های استان که به ریاست استاندار اصفهان تشکیل شد مقرر گردید ضمن تشکیل انجمن کتابخانه های شهر اصفهان، پرداخت عوارض نیم درصد موضوع ماده ۶۴ از ابتدای مهر سالجاری انجام شود.

 واریز نیم درصد عوارض شهرداری ها به حساب کتابخانه های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، استاندار اصفهان در جلسه هماهنگی و هم افزایی توسعه کمی و کیفی کتابخانه های استان با اشاره به موارد اختلافی بین اداره کل کتابخانه های استان و شهرداری اصفهان در خصوص موضوع ماده ۶۴ و پرداخت عوارض نیم درصد اظهار داشت: شهرداری باید طبق قانون نیم درصد را از ابتدای مهر ماه سالجاری به حساب انجمن کتابخانه های شهر اصفهان بپردازد و این میزان باید در اداره کتابخانه های شهر هزینه گردد.

زرگرپور با اینکه ۶۰ کتابخانه در اصفهان زیر نظر شهرداری و ۱۲ کتابخانه زیر نظر اداره کل کتابخانه های استان فعال هستند، اظهار داشت: در مرتبه اول باید انجمن کتابخانه های شهر اصفهان در اسرع وقت تشکیل شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد ۴ نفر از اعضای حقیقی این انجمن را ارائه نماید و موارد اختلافی در این انجمن مطرح و مسائل فیمابین حل و فصل گردد.

وی افزود: کلیه کتابخانه های شهرداری که دارای استاندارد لازم هستند، تحت پوشش انجمن کتابخانه شهر خواهند آمد و مشمول دریافت این عوارض و استفاده از این اعتبارات می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه